На форумі "За майбутнє" обговорювали проблеми Миколаєва
На форумі "За майбутнє" обговорювали проблеми Миколаєва

На форумі "За майбутнє" обговорювали проблеми Миколаєва

Миколаївщина - регіон, який має порти, зернові термінали, судно- і машинобудування не може бути бідним. Але підприємства стоять, дороги розбиті, мости - аварійні,  а люди їдуть на заробітки за кордон . Чому так і як це змінити - відповіді шукали на партійному форумі на березі Південного Бугу.

Про це йдеться в сюжеті ТСН.19:30. 

У Миколаївській обласній лікарні 12 відділень. Щороку тут лікується 15 тисяч маленьких пацієнтів з усієї області. Утім, ремонти робляться переважно за рахунок спонсорів, а медики розбігаються через низьку зарплатню. Не вистачає майже 30 % персоналу.

"У нас пішов дефіцит медсестер. Дівчатка їдуть, хто за кордон, хто переходить у приватну медицину. Мінімальна зарплата починається від 4 тисяч", - говорить Олександр  Пліткін – головний лікар Миколаївської обласної клінічної лікарні.

Все – через недоліки медреформи – кажуть учасники форуму політичної партії "За майбутнє". Бо підвищення зарплати отримали лише медики першої ланки. І це треба виправляти. 

 "Коли хтось каже – де ми знайдемо стільки грошей, можемо спокійно знайти ці гроші. Ми можемо скоротити податківців, кількість прокурорів, сбушників, але ремонт лікарні – це проблема облради, яка на це не виділяла гроші", - говорить Ігор  Палиця, народний депутат України, лідер Партії "За мабутнє".

Миколаївщина, як і вся Україна потерпає від високих тарифів на комунальні послуги, безробіття, поганих доріг, тощо. На форумі – зазначають – все це – результат роботи влади на всіх рівнях. 

 "Контролювати комунальну власність і земельні ресурси і все це показувати громаді до жодної копійки, тоді взагалі не потрібно, щоб люди знали, яке прізвище у мера", - упевнений Юрій  Гранатуров, колишній міський голова Миколаєва.

Машинобудування та суднобудування, чим завжди славився Миколаїв, вже багато років в занепаді . А відновити їх можна. 

"Все на поверхні, не треба винаходити велосипед. Всі ці закони відомі, вони працюють в Європі, вони повинні працювати у нас. І це дасть результат", - зазаначає Сергій  Чернов, доктор технічних наук.  

Зниження податкового тиску на підприємтсва дозволить їм розвиватися - кажуть  на Миколаївському хлібокомбінаті. Тут збудований  один з найбільших  в Україні зернових терміналів. Але великі судна сюди не заходять - бо Дніпро-Бузький канал мілкий. Між тим зборів від терміналів достатньо на  поглиблення каналу . 
 Або ж – на відновлення залізничного транспортування зерна.

"Сьогодні можна розвантажити Миколаїв від крупногабаритних машин, які везуть по 60-80 тон зерна і розбивають місто і перевести все на залізничні вагони. Всі розрахуники 5 років лежать, ніхто цього не робить", говорить говорить Ігор  Палиця, народний депутат України, лідер Партії "За мабутнє".

Відео На партійному форумі партії "За майбутнє" вирішували, як покращити Миколаївську область

Миколаївська область - регіон, який має порти, зернові термінали, судно- і машинобудування і не може бути бідним. Але підприємства стоять, дороги розбиті, мости аварійні, а люди їдуть на заробітки за кордон. Чому так і як це змінити - відповіді шукали на партійному форумі на березі Південного Бугу.

Щоб нарешті зробити те, чого люди чекали роками і десятиліттями  - , кажуть учасники форуму – вони і  йдуть на вибори. 

Автори: Лілія Родіна, Віктор Гарагуля

Источник материала
Поделиться сюжетом