Про це в інтерв’ю «Детектор медіа» розказав директор зі стратегічного розвитку компанії Іван Шестаков.
«Ми увійшли в копродакшен по декількох проектах.
Тобто ми вже повноцінно зайнялися виробництвом в Україні україномовного контенту з українськими компаніями», - сказав він.
Продакшинів-партнерів, а також деталі проєктів, які зараз у виробництві, він поки що не розголошує.
Втім, за його словами ці проєкти ексклюзивно не будуть розміщуватись на одній платформі.
Бо наразі можливостей окупити витрати на такий продукт при ексклюзивному розміщенні не має.
«Коли ми виробляємо контент в копродакшене, ми шукаємо можливість, щоб цей контент заробив, і при цьому отримати для себе вигідніші умови на права.
Якби ми зробили серіал ексклюзивно для Megogo і залишили б його тільки на нашій платформі, то ні за який період він би не окупив свої затрати.
Повнометражні фільми заробляють основні гроші в прокаті, а серіали - за рахунок продажу прав якомога більшій кількості платформ», - сказав Івана.