Названі основні звички водіїв, які можуть призвести до дорогого ремонту авто
Названі основні звички водіїв, які можуть призвести до дорогого ремонту авто

Названі основні звички водіїв, які можуть призвести до дорогого ремонту авто

Автомобілістам назвали основні звички їхніх колег, які можуть призвести до ремонту машини.

Деяким людям властиво часто наступати на одні й ті ж граблі.

Найчастіше подібне відбувається зовсім не через якісь дурниці, а скоріше від банальної ліні і шкідливих звичок.

Так, наприклад, багато автомобілістів регулярно роблять речі, які не просто прямо шкодять машині, але і значно підвищують підсумкову вартість найближчого планового технічного обслуговування або ремонту.

Однією з таких звичок є дотягування авто до заправки "на парах".

Автомобіль потрібно заправляти зза першої ж можливості.

Їзда з майже пересохлим баком не додає машины здоров’я.

В першу чергу через те, що осад, що накопичився в баку, починає потрапляти в паливний насос і засмічувати його фільтри.

Закінчиться все може тим, що одного не чудового ранку машина просто не заведеться.

Не можна одночасно тримати руку на важелі та ногу на педалі зчеплення.

У дуже багатьох автомобілістів є два страшних гріхи по відношенні до трансмісії: одні тримають руку на важелі перемикання передач, інші – кладуть ногу на педаль зчеплення.

Деякі водії примудряються робити і те, і інше відразу.

Ці звички згубно впливають на деталі коробки передач і зчеплення, скорочуючи ресурс.

До числа звичок водіїв входить швидка їзда на непрогрітому двигуні.

В Інтернеті зламана не одна сотня списів навколо дилеми: прогрівати чи не прогрівати мотор автомобіля.

Сперечатися насправді не має ніякого сенсу, тому що важливо інше.

А саме те, що будь-яке підвищене навантаження на непрогрітий силовий агрегат впливає виключно негативно.

Як мінімум, двигун піддається тепловому удару.

Корінь проблеми в тому, що різні елементи силового агрегату зроблені з різних матеріалів, а тому і поводяться за різкого нагрівання і посиленого навантаження вони по-різному.

Звичкою є й ігнорування "ручника".

Не можна залишати машину на ухилі і не використовувати при цьому гальмо стоянки.

Однаково справедливо це як для автомобілів з МКПП, так і для автомобілів з АКПП.

Насправді ж, варто використовувати старий-добрий ручник навіть тоді, коли автомобіль був залишений начебто на абсолютно рівній ділянці.

Власне, для цього дане пристосування в машині в першу чергу і потрібно.

Замикає список основних звичок постійне пригальмовування.

Регулярні пригальмовування говорять про дві речі.

Перша – манера їзди такого автомобіліста дуже далека від ідеальної.

Друга – подібна практика істотно прискорює знос елементів гальмівної системи.

Як це не дивно, проте гальмівні колодки не гумові і досить легко і швидко приходять в непридатність.

Источник материала
loader
loader