Автомобілістам назвали основні звички їхніх колег, які можуть призвести до ремонту машини.
Деяким людям властиво часто наступати на одні й ті ж граблі.
Найчастіше подібне відбувається зовсім не через якісь дурниці, а скоріше від банальної ліні і шкідливих звичок.
Так, наприклад, багато автомобілістів регулярно роблять речі, які не просто прямо шкодять машині, але і значно підвищують підсумкову вартість найближчого планового технічного обслуговування або ремонту.
Однією з таких звичок є дотягування авто до заправки "на парах".
Автомобіль потрібно заправляти зза першої ж можливості.
Їзда з майже пересохлим баком не додає машины здоров’я.
В першу чергу через те, що осад, що накопичився в баку, починає потрапляти в паливний насос і засмічувати його фільтри.
Закінчиться все може тим, що одного не чудового ранку машина просто не заведеться.
Не можна одночасно тримати руку на важелі та ногу на педалі зчеплення.
У дуже багатьох автомобілістів є два страшних гріхи по відношенні до трансмісії: одні тримають руку на важелі перемикання передач, інші – кладуть ногу на педаль зчеплення.
Деякі водії примудряються робити і те, і інше відразу.
Ці звички згубно впливають на деталі коробки передач і зчеплення, скорочуючи ресурс.
До числа звичок водіїв входить швидка їзда на непрогрітому двигуні.
В Інтернеті зламана не одна сотня списів навколо дилеми: прогрівати чи не прогрівати мотор автомобіля.
Сперечатися насправді не має ніякого сенсу, тому що важливо інше.
А саме те, що будь-яке підвищене навантаження на непрогрітий силовий агрегат впливає виключно негативно.
Як мінімум, двигун піддається тепловому удару.
Корінь проблеми в тому, що різні елементи силового агрегату зроблені з різних матеріалів, а тому і поводяться за різкого нагрівання і посиленого навантаження вони по-різному.
Звичкою є й ігнорування "ручника".
Не можна залишати машину на ухилі і не використовувати при цьому гальмо стоянки.
Однаково справедливо це як для автомобілів з МКПП, так і для автомобілів з АКПП.
Насправді ж, варто використовувати старий-добрий ручник навіть тоді, коли автомобіль був залишений начебто на абсолютно рівній ділянці.
Власне, для цього дане пристосування в машині в першу чергу і потрібно.
Замикає список основних звичок постійне пригальмовування.
Регулярні пригальмовування говорять про дві речі.
Перша – манера їзди такого автомобіліста дуже далека від ідеальної.
Друга – подібна практика істотно прискорює знос елементів гальмівної системи.
Як це не дивно, проте гальмівні колодки не гумові і досить легко і швидко приходять в непридатність.