19 мая, воскресенье
С картинками
Текстовый вид
ru
Украинский
Русский
Автомобіль, який міг стати народним в СРСР: що пішло не так з випуском КІМ-10-50
Автомобіль, який міг стати народним в СРСР: що пішло не так з випуском КІМ-10-50

Автомобіль, який міг стати народним в СРСР: що пішло не так з випуском КІМ-10-50

У СРСР планували випускати автівку КІМ-10-50, яка мала стати справжнім народним автомобілем. Проте проєкт забракував Сталін, а потім у події втрутилась війна.

Перед війною в СРСР спостерігався ріст благоустрою населення, тому в партійній верхівці вирішили, що пора створити справжнє народне авто, яке могли б собі дозволити і радянські робітники, й творча інтелігенція, а будівники комунізму пересіли б з мопедів та мотоциклів на власні автівки.

Таким народним авто мав стати КІМ-10-50, який виготовлявся б на заводі КІМ, який вивели зі структури Горьковського автозаводу. За зразок проєктувальники взяли британське авто Ford Prefect – малолітражку. Для свого часу це було далеко не передове рішення, проте така автівка могла б коштувати близько 7 тисяч рублів, що зробило б її доступною для багатьох у Радянському Союзі.

Яким був КІМ-10-50

КІМ-10-50 мав стати простим народним доступним автомобілем. Це була малолітражка з двома дверима, рамною конструкцією, залежною передньою і задньою підвіскою на поперечній ресорі. Це був не передовий варіант конструкції, проте це було просто й дешево.

Радянський проєкт авто був схожий на свого англійського побратима Ford Prefect, проте мав і свої відмінності. Так, це стосувалося фар, які були інтегровані в передню частину кузова, зникли підніжки й був допрацьований капот алігаторного типу. Також в авто розділили передні сидіння, панель управління розмістили перед водієм та додали небачену розкіш – задні шторки.

Радянська розробка мала випускатися з двома типами кузова: седан (КІМ-10-50) та кабріолет (КІМ-10-52).

Стрічка новин України та світу в нашому Viber!

Що не склалося з випуском авто

Планувалося, що завод випускатиме по 50 тисяч авто на рік. Проте розробку забракував сам Сталін. Йому не сподобалося, що машина мала тільки двоє дверей. Це був аврал. Розробники кинулися вигадувати нову модель КІМ з чотирма дверима.

А потім проєкт «убила» війна. Тому КІМ-10-50 так і не став народним автомобілем в СРСР.

Всі новини України та світу в нашому Telegram

Нагадаємо, раніше портал MY.UA повідомляв топ-6 машин часів СРСР, які дадуть фору будь-якому сучасному авто.

Також портал MY.UA писав про автомобіль, який став улюбленцем в СРСР.

Не пропустіть наші новини на каналі в Twitter та читайте нас у Flipboard

Источник материала
Поделиться сюжетом