Reuters Institute: під час пандемії довіра до новин зросла
Reuters Institute: під час пандемії довіра до новин зросла

Reuters Institute: під час пандемії довіра до новин зросла

КИЇВ. 23 червня. УНН. Під час пандемії коронавірусу довіра до новин зросла, заявив в середу Інститут вивчення журналістики Reuters (RISJ). І в цілому, люди стали більше цінувати достовірні новини, сказав директор Інституту Расмус Нільсен у коментарі Reuters, передає УНН.

Деталі

Так, під час пандемії довіра до новин зросла, особливо в Західній Європі. Переважна більшість людей у ​​всіх країнах вважає, що новинні агентства повинні відображати різні точки зору і намагатися зберігати нейтралітет, йдеться в щорічному звіті.

"Ми пережили дуже темні часи, і велика частина громадськості визнає, що новинні організації часто сяяли в цій темряві", - сказав директор інституту Расмус Нільсен у коментарі Reuters.

"В цілому, люди стали більше цінувати достовірні новини. У наших дослідженнях, від країни до країни, від вікової групи до вікової групи дуже ясно, що переважна більшість хоче, щоб журналістика залишалася нейтральною", - додав він.

Технологічна революція, що прискорюється, означає, що 73% людей тепер отримують доступ до новин через смартфон, в порівнянні з 69% в 2020 році, у той час як багато хто використовує соціальні мережі або програми для обміну повідомленнями для перегляду або обговорення новин. Наразі TikTok досягає 24% користувачів молодше 35 років, з більш високими показниками проникнення в Азії і Латинській Америці.

Facebook розглядається як головна артерія для поширення неправдивої інформації, хоча додатки для обміну повідомленнями, такі як WhatsApp, також відіграють певну роль.

Але технологічні гіганти також послужили каналом для інакомислення, заявив Reuters Institute з посиланням на протести в Перу, Індонезії, Таїланді, М'янмі та США.

Більше людей не довіряли новинам, ніж довіряли їм, у Сполучених Штатах.

У цілому, ті, хто вважав ЗМІ несправедливими, були тими, хто дотримувався правих політичних поглядів.

Але загальна ідея полягала в тому, що більшість людей хочуть чесних і збалансованих новин, і, не дивлячись на збільшення проблем з бізнес-моделлю друкованих новин, багато хто буде за це платити.

"Хоча деякі все частіше ставлять під сумнів неупередженість або об'єктивність журналістики, в цілому люди рішуче підтримують ідеал неупереджених новин. Люди хочуть мати право вирішувати самі", - написав у своєму звіті науковий співробітник Інституту Крейг Т. Робертсон.

Доповнення

Інститут вивчення журналістики Reuters - це дослідницький центр Оксфордського університету, який відстежує тенденції в ЗМІ. Фонд Thomson Reuters, благодійний підрозділ Thomson Reuters, фінансує Reuters Institute.

Звіт ґрунтується на опитуваннях, що охоплюють 46 ринків і більше половини населення світу.

Теги по теме
Коронавирус СМИ
Источник материала
loader
loader