«Медіа Група Україна» прокоментувала нові норми мовного закону: текст відповіді
«Медіа Група Україна» прокоментувала нові норми мовного закону: текст відповіді

«Медіа Група Україна» прокоментувала нові норми мовного закону: текст відповіді

Ці норми стосуються іспитів на рівень володіння державною мовою, сфери культури і розваг, туристичної сфери, книговидання та роботи книгарень, кіновиробництва, демонстрації фільмів в кінотеатрах і на телебаченні і т.д.

Дотримання цих норми прокоментував медіахолдинг «Медіа Група Україна».

В цілому там сказали, що український телевізійний простір має бути україномовним і вони як виконували, так і виконуватимуть закони України.

У цей медіахолдинг входять телеканали «Україна», НЛО TV і Індиго TV, які демонструють телесеріальний контент, а також загальнонаціональний інформаційний телеканал «Україна 24» і тематичні канали «Футбол 1/2/3».

Ось повний текст відповіді:

Ми, Медіа Група Україна, підтверджуємо, що завжди виконували й будемо виконувати закони України. Український телевізійний простір має бути україномовним – це наш свідомий вибір і стратегія розвитку медіагрупи, яку ми реалізовуємо з повагою до нашого глядача та без втрати якості контенту. 

Медіа Група Україна продовжить інвестувати у виробництво якісного українського телевізійного продукту. Як медіагрупа, яка є лідером у виробництві і трансляції телесеріального, інформаційного, спортивного, розважального контенту, ми робили і робимо значний внесок у розвиток вітчизняної телеіндустрії, і, власне, у виробництво телеконтенту українською мовою. 



З 2018-го року за нашим замовленням було знято 1860 годин оригінального україномовного серіального контенту. Зараз у виробництві ще 180 годин для осіннього сезону 2021 року. 

Щойно вся країна дивилась футбольні трансляції – звичайно ж, українською мовою – Євро-2020 на телеканалі «Україна» та телеканалах «Футбол». Понад 15 млн українців стали учасниками цього спільного європейського свята футболу і вболівати за нашу збірну. Загалом телеканали «Футбол» та «Україна» щомісяця видають в ефір майже 2100 годин футбольного контенту українською мовою. Це 25200 годин щороку. 

Вражають наші обсяги виробництва прем’єрного інформаційного контенту українською мовою: на телеканалі «Україна 24», який є лідером у ніші інформаційного мовлення в країні, – це мінімум 4800 годин на рік, а ще – новинні випуски на загальнонаціональному телеканалі «Україна» – щонайменше 800 годин. 

Наші телеканали, які орієнтуються на молоду аудиторію – «НЛО TV» та «Індиго TV», вже транслюють майже 100% усього контенту українською мовою. Український дубляж культових «Сімпсонів», «Південного Парку», «Теорії великого вибуху» від НЛО TV став не менш культовим за самі серіали. І для нас якість дубляжу і озвучування – це, дійсно, важливе питання. Адже ми поважаємо нашого глядача і інвестуємо в якість телепродукту на кожному етапі його створення. 

Ми знаємо, як створювати якісний контент і робимо це щодня. Підтвердження – рейтинги теледивлення і любов глядачів. Ми не йшли на компроміс і не знижували стандарти навіть у складний карантинний період, який став періодом випробувань індустрії на міцність. 

І зараз буде доречно нагадати, що медіа – і телеіндустрія, зокрема – це бізнес.  У нас є певні виробничі процеси, які потребують ресурсів – фінансових, часових, матеріальних, людських. В умовах жорсткого карантину, в яких ми жили й працювали майже увесь минулий рік, ці процеси, звичайно, ускладнилися і дещо загальмували. Ми не зупиняємось на шляху заміщення російськомовного телеконтенту українськомовним, але головний виклик для нас – робити це максимально якісно, концентруючи усі виробничі сили, передусім, на прем’єрному оригінальному продукті. 

Важливо усвідомлювати, якщо ми, українські телеканали, не запропонуємо нашому глядачеві телевізійний, у тому числі серіальний, продукт належної якості, глядач легко знайде його на інших майданчиках. І, будемо відверті, більшість з них виявляться російськими – адже телеканали і окремий серіальний продукт РФ доступний в Україні як завдяки відкритому супутниковому сигналу, так і в мережі Інтернет. Це реальність, ігнорування якої може дорого коштувати нашій державі. 

Українські телегрупи спільними зусиллями розвивали індустрію і повертали глядача в український інформаційний простір, до українського контенту. Ми, Медіа Група Україна, вважаємо, що наш рух вперед потрібно розвивати системно й осмислено, з дотриманням норм українського законодавства, без ризику втратити наші спільні досягнення чи завдати шкоди інформаційній безпеці держави.

Кінець відповіді.

Нагадаємо, що «Україна 24» увійшла в загальний топ і бореться з каналом «Наш» за лідерство в інформаційному, а Суспільне без «Євробачення» провалилося нижче 1 %.

Теги по теме
Новости Инфопространство
Источник материала
loader
loader