Психологія споживача: як дизайн меню впливає на вибір і змушує замовляти більше
Психологія споживача: як дизайн меню впливає на вибір і змушує замовляти більше

Психологія споживача: як дизайн меню впливає на вибір і змушує замовляти більше

Психологія меню полягає в тому, що при ретельній і стратегічній його побудові відвідувачів можна спонукати замовляти певні страви.

Детальніше розповідає BBC News.

Конструкція і побудова меню вирішують багато

Одним з факторів, який може вплинути на вибір їжі, є порядок, в якому страви перераховані в меню. Це добре відоме психологічне відкриття, що перші і останні кілька пунктів в списку запам'ятовуються краще, ніж в середині – «ефект першості і новизни». Є аналогічні свідчення, що перші два і останній пункти замовляються частіше, можливо, через цей ефект. В результаті розробники меню, швидше за все, розмістять в цих місцях більш прибуткові страви ресторану.

Кольори і вага меню впливають на репутацію і стиль закладу

Дизайнери можуть продемонструвати певні страви, розмістивши їх на відкритому просторі. Коли вони знаходяться далеко від решти меню, вони виділяються, і ми приділяємо їм більше уваги, що в кінцевому підсумку викликає бажання замовити на вечерю. Окремі сторінки для однієї порції можна використовувати як ще один спосіб виділити страви з високим прибутком або ті, які шеф-кухар хотів би просувати.

Слова мають велику владу

Мова, що використовується в меню, також має величезне значення для виконуваних замовлень. Привабливі прикметники, як "шиплячий" і "гострий", мають вирішальне значення при описі. Довші описи товарів, які ресторатори хочуть продати, зроблять їх помітними і запам'ятовуваними.

Також виявлено, що ми витрачаємо більше, коли знаки валюти видаляються з меню, тому що акцент знімається з ціни і робиться на сам продукт.

Розташування страв і відсутність ціни в меню змушують купувати більше

Хто знав, що меню може так сильно впливати на голодних відвідувачів? Наступного разу, коли зберетеся замовити щось в ресторані, подумайте, що саме вплинуло на ваше рішення. Був це опис їжі, або вас привернув шрифтової акцент на сторінці? Якщо відповідь позитивна, значить, деякі тонкі прийоми, використовувані інженерами меню, дуже успішні.

Раніше портал MY.UA повідомляв, що денний раціон на 31 Липня: що можна і не можна їсти в останній день місяця.

Також ми писали, що ціна соняшникової олії в Україні підскочить до 100 гривень і вище.

Щоб не пропустити найцікавіші новини - читайте нас в Telegram і Viber.

Источник материала
Автор статьи
Елизавета Супивская
Редактор новостей
Поделиться сюжетом