Дослідження «Ставлення населення до медіа та споживання різних типів медіа у 2021 році»
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2Fb003388a33799a2c80188bc4ca3bda90.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2F69f6567e8f15d8f1f5bd0dde515fc2ec.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2Fb003388a33799a2c80188bc4ca3bda90.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2F69f6567e8f15d8f1f5bd0dde515fc2ec.png)
Основна мета дослідження — вивчити звички українців, що стосуються споживання медіа, а також їхню довіру до медіа, оцінити рівень медіаграмотності та обізнаність населення щодо впровадження реформ в Україні.
Дослідження виявило, що телебачення продовжує втрачати свої позиції, оскільки аудиторія звертається за інформацією до соціальних мереж або онлайн-медіа. Також українці більше довіряють новинам в мережі – близько 50% опитаних довіряють інтернет-новинам, а телевізійним новинам довіряють близько 40%. З кожним роком зростає кількість користувачів інтернету, які бувають у мережі кожен день – у 2021 році їх 82%,а серед молодих людей у віці 18-35 років 97% користуються мережею щодня.
Дослідження «Ставлення населення до медіа та споживання різних типів медіа у 2021 році» було виконано соціологічною компанією InMind на замовлення міжнародної неприбуткової організації Internews, що реалізує «Медійну програму в Україні» за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). У липні-серпні цього року представники InMind опитали 4000 респондентів у 12 областях України. Похибка вибірки не перевищує 2,5%.
Фото: facebook.com/media.Internews

