Cайт проекту: https://didysmorozmovie.com
Підпишіться на Знай у Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяКомедія «Мій дідусь - Дід Мороз» - це добрий, веселий, сімейний фільм, який занурить глядача в новорічну атмосферу і поверне віру у дива.
Старт прокату - 2 грудня 2021 року. Фільм протягом 4-х тижнів в усіх кінотеатрах країни.
Це перший український новорічний фільм, і один з небагатьох фільмів у країні, який забезпечений інклюзивністю.
Режисер фільму Сергій Шляхтюк в цій роботі намагався донести до глядача ідею про те, що незважаючи на сучасні умови і технічний прогрес, люди не повинні забувати про головні цінності: Родину, дружбу, любов і доброту один до одного. Про те, як важливо дати дітям щасливе дитинство і зберегти в них віру в дива.
Режисер: Сергій Шляхтюк
Продюсер: Ева Воєрманн, Олександр Бухтіяр
Оператор: Сергій Суботін
Автор сценарію: Єва Воерманн, Сергій Шляхтюк
У ролях: Наталя Бадер, Лев Пічахчи, Діана Глостер, Микита Вакулюк, Дядя Жора, Дар'я Дубровська, Іра Кудашева, Лючія Кургінян, Руслан Сеферов, мопс Картман та інші.
Жанр: Комедія, Сімейний Фільм
Тривалість: 85 хвилин
Творці фільму наголошують на особливій важливості інклюзивності в кіно: «Ми створили історію, яка покликана нести добро, запалити вогонь у серцях людей і подарувати атмосферу дива. Ми хочемо, щоб якнайбільше людей перейнялося нашими ідеями і насолодилося новорічним духом у всіх кінотеатрах".
Саме тому, ми спільно з нашими партнерами - юридичною компанією EVERLEGAL та міжнародним технологічним холдингом TECHIIA, адаптували фільм під застосунки Earcatch та Subcatch, які дозволяють побачити та почути фільм, людям з обмеженими можливостями у кінотеатрах чи вдома.
Ця можливість стала реальною завдяки проекту «Доступне кіно» та ГО «Боротьба за права» (Fight for Right), мета якої - забезпечити доступність відеоконтенту для незрячих і нечуючих людей.
Генеральним партнером фільму виступила компанія ROCKET, також у створенні фільму допомогли мережа дитячих магазинів Антошка, фінансова компанія Благо, найбільший український виробник корму для домашніх тварин компанія Кормотех та офіційний представник німецького концерну SIMBA DICKIE GROUP, одного з відомих світових виробників іграшок, - Сімба Тойз Україна.
Комунікаційним партнером фільму виступила група компаній Lodka Group на чолі з інвестиційним продюсером Олександром Бухтіяром.
Режисером фільму виступив Сергій Шляхтюк. Він зняв більше 20 кліпів та приймав участь у зйомках двох серіалів, та за плечима мав 7-ми річний акторський досвід, «Мій Дідусь – Дід Мороз» став його дебютним повнометражним фільмом.
Єва Воєрманн - продюсер та автор ідеї фільму, працювала проджект менеджером в компанії Ernst & Young та приймала участь у більш ніж 10 рекламних проектів компанії Unilever для Азії.
Наш проект спрямований зробити кіно та контент в Україні безбар'єрним. Це не лише розважальна складова.
В Україні 2 млн. людей з інвалідністю (800 000 тис. - 1 000 000 млн. з яких з порушенням слуху та зору), офіційної статистики не існує, підрахунки були на основі цифр Нідерландів та Польщі.
Завдяки нашій ініціативі та стійкій роботі над цим питанням, метою можна вважати внесення змін до законодавства щодо доступності контенту в Україні. Це відображено у ст. 30 Конвенції ООН з прав людини. Пряма цитата:
“Забезпечити доступ до телевізійних програм, фільмів, театру та інших культурних заходів у доступних форматах”
Ситуація з доступністю фільмів значно покращилася після запуску мобільних програм для людей з порушенням слуху та зору – Earcatch та Subcatch.
Ініціаторами проекту стали голландська компанія Vereniging Bartiméus Sonneheerdt та спеціаліст з доступності мультимедіа Soundfocus. Разом вони вклали кошти у розробку програм: користувачі можуть їх скачати та використовувати безкоштовно. «Доступне кіно» - єдині, хто займається в Україні адаптацією фільмів людей з обмеженими можливостями та плітно співпрацюють з Голландською компанією.
Застосунки Earcatch та Subcatch суттєво полегшують життя кінотеатрам, яким не потрібно купувати спеціальне обладнання, а також глядачам – тепер вони можуть дивитися кіно у будь-якому кінотеатрі чи вдома.
Таким чином, технічне рішення є! Залишилося тільки це імплементувати в Україні.
Інклюзивний контент на сьогоднішній день став одним із пріоритетних напрямків у кіноіндустрії. У Голлівуді перезапускають франшизи найпопулярніших фільмів, щоб адаптувати їх під запити всіх споживачів. Журнал Times назвав цю тенденцію однією з найлюдяніших за останній час і позначив нову еру: «Кіно без дискримінації» Великі виробники медіа-контенту, такі як Netflix та HBO також не відстають від заданої в кіно тенденції та створюють нові відділи для інтеграції та інклюзивності своїх проектів. Лише у 2021 році частка інклюзивного контенту склала 57% від загальної кількості серіалів та фільмів.
В Україні лише 10 фільмів виходило у кінотеатрах у доступних форматах та один серіал по телебаченню. Поширення інформації було недостатньо про це. Це все були поодинокі випадки, фестивальне кіно та ніколи масовий прокат.
Прем'єру фільму призначено на 2 грудня 2021 року.
Допрем'єрний показ заплановано вже 30 листопада.
Надалі фільм буде доступний на телеканалах та онлайн платформах.