Німецькі експерти перевірили топові електрокари у реальних умовах.
Для тестування обрали 10 популярних “електричок” та проїхались автобаном.
Для чистоти експерименту, всі автомобілі рухались зі швидкістю 130 кілометрів за годину і в однакових погодних умовах.
Про це на своєму сайті повідомило видання Auto Bild.
Всі хто хоч раз стикався з електрокаром знає, що рух трасою для нього – це реальна проблема.
Адже стихія електромобілів – затори.
Коли автомобіль постійно рухається з великою швидкістю, зростає опір повітря, що змушує акумулятор виробляти більше енергії для підтримки руху в заданому ритмі.
Тож, реальний запас ходу в такій подорожі залежить від цілої купи факторів на які важко вплинути.
Найгірший показник у - Mercedes-Benz EQV 300.
На одному заряді він зміг проїхати лише 273 кілометри.
Наступний не дуже ефективний електрокар - Kia e-Soul з показником у 280 кілометрів.
Вже трохи краще себе показали Hyundai Ioniq 5 з 290 кілометрів та Kia EV6, який протягнув 295 км.
З Volkswagen ID.4 GTX вдалося “витиснути” 332 кілометри, що вже непоганий показник.
Першу п’ятірку відкриває Porsche Taycan 4S, на шаленому спорткарі вдалося проїхати 352 км.
Його обігнали Audi RS e-tron GT і Ford Mustang Mach-E GT з однаковим результатом в 367 кілометрів.
На другому місці рейтингу опинився кросовер від баварців - BMW iX x.
Drive50, він проїхав на одному заряді 434 кілометра.
Найбільший показник також у німців - Mercedes-Benz EQS 580 4Matic проїхав рекордні 444 кілометра.