Який реальний пробіг на трасі у популярних електрокарів
Який реальний пробіг на трасі у популярних електрокарів

Який реальний пробіг на трасі у популярних електрокарів

Німецькі експерти перевірили топові електрокари у реальних умовах.

Для тестування обрали 10 популярних “електричок” та проїхались автобаном.

Для чистоти експерименту, всі автомобілі рухались зі швидкістю 130 кілометрів за годину і в однакових погодних умовах.

Про це на своєму сайті повідомило видання Auto Bild.

Всі хто хоч раз стикався з електрокаром знає, що рух трасою для нього – це реальна проблема.

Адже стихія електромобілів – затори.

Коли автомобіль постійно рухається з великою швидкістю, зростає опір повітря, що змушує акумулятор виробляти більше енергії для підтримки руху в заданому ритмі.

Тож, реальний запас ходу в такій подорожі залежить від цілої купи факторів на які важко вплинути.

Найгірший показник у - Mercedes-Benz EQV 300.

На одному заряді він зміг проїхати лише 273 кілометри.

Наступний не дуже ефективний електрокар - Kia e-Soul з показником у 280 кілометрів.

Вже трохи краще себе показали Hyundai Ioniq 5 з 290 кілометрів та Kia EV6, який протягнув 295 км.

З Volkswagen ID.4 GTX вдалося “витиснути” 332 кілометри, що вже непоганий показник.

Першу п’ятірку відкриває Porsche Taycan 4S, на шаленому спорткарі вдалося проїхати 352 км.

Його обігнали Audi RS e-tron GT і Ford Mustang Mach-E GT з однаковим результатом в 367 кілометрів.

На другому місці рейтингу опинився кросовер від баварців - BMW iX x.

Drive50, він проїхав на одному заряді 434 кілометра.

Найбільший показник також у німців - Mercedes-Benz EQS 580 4Matic проїхав рекордні 444 кілометра.

Джерело матеріала
loader
loader