Чому історія Каньє і Джулії Фокс — про маркетинг, а не про кохання
Чому історія Каньє і Джулії Фокс — про маркетинг, а не про кохання

Чому історія Каньє і Джулії Фокс — про маркетинг, а не про кохання

Каньє Вест (тепер просто Йе) — мабуть, найвідоміший репер світу. З амбіціями стати президентом, заснувати власну церкву або повернути Кім його ім’я не сходить із вуст медіа. Додати до цього талант — не тільки музичний, а й дизайнерський — і кількість інфоприводів множиться до безкінечності.

Піарники Каньє щодня працюють, щоб зробити цю цифру ще більшою. Не банальними прес-релізами, а реальними історіями, які одразу збирають навколо себе папарацці та журналістів. А потім — сотні лайків, коментарів та репостів. Цінність Канье для ЗМІ неймовірна (і ми, як ЗМІ, це підтверджуємо. Хоч він і гадки не має про наше існування).

Історія з Джулією має вигляд імовірніше якісного сторітеллінгу для медіа, ніж реальної історії двох закоханих. Спершу папараці помічають пару на побаченні в Майямі, потім — за лічені дні — стосунки підтверджують на сторінках журналу Interview. Звісно, із професійною фешн-зйомкою, яку провели прямо на побаченні.

“У ресторані Йе влаштував для мене цілу фотосесію, поки люди вечеряли, — розповідає його нова дівчина Джулія. — А після приготував для мене сюрприз. Тобто... я все ще шокована. Це був цілий готельний номер, наповнений одягом. Це мрія кожної дівчини, схожа на справжній "момент Попелюшки”. Тобто, хто робить такі речі на другому побаченні? Чи взагалі на побаченні?”. Слушне питання.

У номері готелю на Джулію чекали 40 образів з колекції Diesel весна/літо — 2022. Їх створив Гленн Мартенс — новий креативний директор бренду та засновник Y/ Poject. Його назначенням Diesel сподівались відродити бренд, створивши ажіотаж з боку медіа. Коли сподівання виявились марними, маркетологи Diesel звернулись до команди Каньє. І витратили, мабуть, річний бюджет на рекламу заради того, щоб наступного дня всі знову забули про бренд.

Усі ми знаємо, що Каньє подарував би Balenciaga. Менше ніж за 24 години після “ідеального побачення” з’являються новини про колаборацію Yeezy Gap Engineered by Balenciaga. Упс.

Чому історія Каньє і Джулії Фокс — про маркетинг, а не про кохання (фото 14)
Чому історія Каньє і Джулії Фокс — про маркетинг, а не про кохання (фото 15)

Є здогадки, що Каньє не вперше робить рекламну кампанію зі своїх стосунків. Знімки Кім Кардашян 2017 року у тоді ще не випущеному одязі Yeezy не були випадковістю. Як і чутки про стосунки репера з моделлю Іриною Шейк перед виходом його альбому Donda. Вихід Кім у весільній сукні після їх розлучення став кращою рекламою кутюрної колекції, про яку тільки могли мріяти Balenciaga.

Каньє був би ідеальним кейсом для вивчення теорії Маршала Маклуена. Теоретик соціальних комунікацій ще у 1960-х писав, як усе нами оточуване якісно сфабриковано медіа, баченням людей, які транслюють інформацію. Папараці можуть зняти Джулію і Каньє, які тримаються за руки. Але в кадр не потрапить піар-команда репера, яка продумала кожен етап його рекламних відносин на місяці наперед. Все як заповідав Маклюен.

Іронія в тому, що інтернет досі вірить — або робить вигляд, що вірить, — незважаючи на такі очевидні сфабриковані факти. Ілюзію достовірності створює гардероб Джулії. Як і Кім, вона носить Balenciaga, обожнює її бренд Skims та… її колишнього? Ще трохи, і ми побачимо Джулію в “ідеальному” худі Yeezy Gap, кампанію якого, напевне, включили у проєкт їх стосунків.

До реальності повертають заяви репера про те, що він досі кохає Кім та мріє її повернути. Він досі відповідає за її гардероб та допомагає в бізнес-проєктах Skims та KKW Beauty. Він купив будинок поблизу, щоб бути поряд у будь-який момент. Це свідчить про реальні почуття (хоч і з аб’юзерськими нахилами) більше, ніж фотографії папараці.

 

Дивіться також:

Да пребудет с нами Бог: За что мы любим Канье Уэста.

Канье Уэст снял клип вместо рекламы Yeezy Gap. Смотрите, как выглядит его "идеальный худи".

Конечно, новая девушка Канье обожает Skims.

Balenciaga
Канье Уэст
Ким Кардашьян
YEEZY
Skims
Джулия Фокс
Источник материала
loader
loader