"Фантазую, як би виглядали пасажири, якщо "здерти" з них лушпиння осучаснення" - фотограф
"Фантазую, як би виглядали пасажири, якщо "здерти" з них лушпиння осучаснення" - фотограф

"Фантазую, як би виглядали пасажири, якщо "здерти" з них лушпиння осучаснення" - фотограф

У Музеї історії Міста Києва завершилась виставка фотографині Катерини Томчук "Нереїди". Майже всі знімки - зроблені під водою. Одну з фотокартин - втілили в київському театрі. Стала переможницею міжнародного фотоконкурсу. Як і інші роботи з серії "Нереїди", присвячена красі жінки в її чистому природному прояві. Gazeta.ua поговорила з Катериною Томчук про те, як виникла ідея робіт для "Нереїди", чи важко робити фото під водою та як творчість впливає на буденне життя. "Цікаво бачити в сучасних людях щось дуже особливе, природу, наше справжнє внутрішнє нутро. Люблю подумки "приміряти" на незнайомих людей образи різних епох. В метро фантазую, як би виглядали пасажири, якщо "здерти" з них лушпиння осучаснення.Людина нашого століття втрачає зв'язок із первісним, первородним. Інтуїція, бачення замилюється через наш поспіх, бажання всюди встигнути. Забуваємо, хто ми є природньо. У воді дівчата розкриваються особливо красиво.У воді дівчата розкриваються особливо красивоКоли бачиш дівчинку на суші – вона в своїх турботах. А в конкретний момент зйомки справді перетворюється на Німфу. В цьому певний перехід, ініціація. Вода дуже сильно це проявляє. Міфологічно асоціюється в нас із жіночністю, плавучістю. ", - каже Катерина Томчук.Картину "Сяйво" - зняли в театрі. Моделлю стала акторка проєкту Владислава Троїцького "ЦеШо" - Надія Голубовська."З Надєю дружимо, вона близька людина. Зрозуміла, що хочу зняти з нею історію – глибоку, таємничу. Референс був "Принцеса Мономоке" (героїня японської анімації культового режисера Хаяо Міядзакі - Gazeta.ua). Але спрацювала магія фотозйомки. Ти ніколи не можеш передбачити, як це буде. Хотіли зняти дещо японську історію, а вийшло кардинально інше.Не могла пояснити, що саме хочу – модель довірилась і сказала: "Твори". Зняли в її театрі, в її просторі. Я принесла світло, яке було необхідне. В неї з одягу був тільки халат. Картина для мене таємнича. Для кожної душі є темні підземні води – наші страхи, наші сумніви. Водночас тут є надія – через цей білий проблеск.На зйомці таке відбувається дуже часто, коли ти не можеш досконало відтворити те, що в тебе в голові, але водночас воно не гірше – а просто інше. Потім ти цю схему переносиш на все життя. Коли в тебе щось не виходить, або інші люди чинять щось, чого не розумієш – їхня поведінка не краща, не гірша. Просто приймаєш це", - розповіла Катерина.Частину картин Катерини Томчук придбали під час експонування в Музеї. Першою продали фото "Офелія". Це перша підводна робота Катерини. Моделлю стала подруга фотографині. Світлину придбали для офісу великого медіа у Франції."Офелія" - перлина моєї колекції. Я навіть обирала, кому її віддати, щоби вона ідеально пасувала і не пішла в погані руки. Близька моїй душі, я за неї переживаю", - пояснила фотографка.Катерина Томчук фотографією професійно займається зі школи. Перемагала в регіональних та масштабних фотоконкурсах. "Нереїди" - серія знімків, втілених під водою. Робила фотосесії з режисером Ахтемом Сеїтаблаєвим та акторкою Ірмою Вітовською. Розпочала нову серію, присвячених коханню.У Музеї міста Києва триває виставка про радянську пропаганду "Червоний шум". Представили роботи, які митці створювали, щоби вплинути на свідомість глядачів. В експозиції - картини-фейки, пафосні подарунки для партійних діячів та презенти від міст-побратимів. Також на виставці можна побачити портрети "передовиків", посуд із пропагандистськими знаками та фотокопію мозаїки, в якій несвідомо знецінюється інтелектуальна праця. "Червоний шум" проходить до 8 березня.
Источник материала
Поделиться сюжетом