TAVR Media: Аудиторія онлайн-слухачів відновилась і досягла більше ніж 80% від довоєнних
TAVR Media: Аудиторія онлайн-слухачів відновилась і досягла більше ніж 80% від довоєнних

TAVR Media: Аудиторія онлайн-слухачів відновилась і досягла більше ніж 80% від довоєнних

TAVR Media фіксує підвищений інтерес до українських хітів, наприклад, прослуховування онлайн-потоку «Український рок» зросло до 110% довоєнних показників.

Маркетинг-директорка TAVR media Оксана Шавель в інтерв’ю «Детектору медіа» повідомила про відновлення аудиторії онлайн-слухачів радіо, відповідні показники досягли більш ніж 80% від довоєнних.

«Зараз звичні для ринку вимірювання не проводяться, але ми маємо дані, які дозволяють нам констатувати, що радіо залишається запитаним. За даними Kantar, 55% аудиторії слухають радіо в авто і 45% — за допомогою смартфона чи комп’ютера. Тож ми можемо моніторити динаміку споживання радіо за допомогою digital-інструментів. Отже, ми бачимо, що аудиторія слухачів онлайн відновлюється і на сьогодні вже вийшла на показники більше ніж 80% від довоєнних згідно з даними Google Analytics», – каже Оксана Шавель.

Також TAVR Media фіксує підвищений інтерес до українських хітів, наприклад, прослуховування онлайн-потоку «Український рок» зросло до 110% довоєнних показників.

«Ще ми можемо бачити, у які країни мігрує наша аудиторія. 15% наших слухачів долучаються до ефірів за кордоном. Із тих, хто закордоном, третина — у Польщі».

Нагадаємо, після початку повномасштабного вторгнення Росії група радіостанцій «Тавр Медіа» відмовилась від «Русского радио Україна». Радіостанція змінила логотип і відтепер називатиметься «Радіо Байрактар».

У травні TAVR media повідомило, що Radio Roks оновить ранкове шоу «Камтугеза» з ведучими Сергієм Кузіним та Сонею Сотник, з осені воно виходитиме виключно українською мовою. 

Фото: Tom Webster/Flickr

Источник материала
Поделиться сюжетом