Євросоюз офіційно заборонив бензинові та дизельні машини: оголошено термін
Євросоюз офіційно заборонив бензинові та дизельні машини: оголошено термін

Євросоюз офіційно заборонив бензинові та дизельні машини: оголошено термін

Європейський парламент проголосував за заборону продажу будь-яких нових транспортних засобів з двигунами внутрішнього згоряння у 27 країнах Євросоюзу.

Навколо цього доленосного питання точилася запекла боротьба.

Консерватори намагалися зробити виняток для гібридних авто, а “зелені” скоротити терміни тотального переходу на електромобілі.

У результаті було ухвалено компромісне рішення: заборонити продаж будь-яких нових транспортних засобів з двигунами внутрішнього згоряння у 27 країнах Євросоюзу з 2035 року.

Графік передбачає зниження викидів CO2 від автомобілів на 55% у 2030 році в порівнянні з 2021-м – це жорсткіше у порівнянні з 37,5% скорочення викидів CO2, спочатку встановлені минулого року – яке вимагали автовиробники.

Однак переговори ще не завершені, а завершальний етап переговорів має відбутися між Парламентом ЄС та Радою для подальшого визначення позицій кожної з 27 країн-членів, на додаток до врахування спеціальних винятків для дрібних виробників.

Однак ця пропозиція стосується лише нових автомобілів, а не вживаних.

Це означає, що абсолютно нова бензинова автівка куплена у 2034 році, все одно буде легальною для їзди у 2035 році та далі.

Проте, враховуючи, що життєвий цикл більшості автомобілів становить приблизно 15 років, можна очікувати, що вони повністю зникнуть з доріг до 2050 року.

Та навіть після цих термінів європейські автовиробники все ще можуть виробляти двигуни внутрішнього згоряння, якщо вони експортуються та продаються за межами ЄС.

І, звісно, що перехід на екологічно чисті автомобілі є лише частиною ширшої кліматичної політики ЄС, яка вимагатиме радикальних скорочень викидів не лише з боку транспорту, а й промисловості та енергетики.

Продажі електромобілів в Європі стрімко зростають, також розвивається та інфраструктура – вже пропонується п’ять швидких громадських зарядних пристроїв на кожні 100 км.

Теги по теме
Экология
Источник материала
Поделиться сюжетом