Один з найбільших інтернет-магазинів у світі Amazon в суді вимагає вжити заходів проти адміністраторів понад 10 000 груп Facebook, що діють або діяли у США, Великобританії, Франції, Німеччині, Іспанії, Японії та Італії останні декілька років. Про це повідомляє TechCrunch. Ці групи, наприклад, Amazon Review Club і Amazon Reviewers Group, заохочували покупців на Amazon залишити фейковий відгук в обмін на гроші, товар чи іншу компенсацію від продавців-замовників.
Протягом багатьох років Amazon страждає від оглядів, які штучно підвищують оцінки продуктів. Ще у 2015 році компанія подавала до суду на 1114 своїх користувачів за те, що ті залишали неправдиві відгуки на товари, виставлені на сайті компанії. Розслідування Washington Post у 2018 році виявило, що в деяких категоріях продуктів, включно з навушниками Bluetooth і добавками для здоров’я, переважали явно фальшиві відгуки.
Amazon визнав масштаб проблеми минулого року. «Завдяки нашим постійним удосконаленням виявлення фальшивих відгуків і зв’язків між обліковими записами зловмисників, ми спостерігаємо наростальну тенденцію, коли зловмисники намагаються вимагати фальшивих відгуків за межами Amazon, зокрема через соціальні медіа», — заявила компанія у своєму блозі.
Amazon повідомив, що в першому кварталі 2021 року в соціальних мережах було створено понад 1000 груп продажу відгуків, що втричі більше, ніж за аналогічний період минулого року. Винними в бурхливому зростанні кількості таких груп Amazon вважає компанії соціальних медіа за їх слабку реакцію на порушення правил платформи.
Але соцмережі все ж таки реагують на порушення. Так, в цьому році Facebook закрив групу Amazon Product Review, яка налічувала понад 40 000 членів. Група заохочувала фейкових рецензентів та тривалий час обходила перевірку штучного інтелекту соцмережі, переставляючи місцями кілька літер у словах та фразах, що вважаються ключовими у пошуках фальшивих відгуків.
Раніше «MediaSapiens» повідомляв, що Facebook пообіцяв видаляти фейкові відгуки на сторінках компаній. В червні 2022 року компанія Meta впровадила нову політику зворотного зв’язку зі спільнотою.
Фото: Tobias Dziuba/ Рexels