Зазначимо, що йдеться про другий квартал 2022 року.
Через брак комплектувальних та масовий відхід світових автовиробників РФ масово почала імпортувати машини з Китаю.
Так, на Китай припало 80,6% імпортованих у 2-му кварталі року нових легковиків, передає Auto-Consulting.
Частка КНР зросла більш ніж удвічі порівняно з першим кварталом: тоді країна теж посідала перше місце, але з результатом 28,3%.
Результат більшості зарубіжних брендів вніс корективи у співвідношення країн-постачальників на ринку.
Найбільше автомобілів імпортували до Росії у лютому 2022 року — понад 32 тисячі.
Причому частка нових машин становила 65%.
До літа ситуація змінилася: у липні, наприклад, з-за кордону було завезено 25 тисяч легковиків, і більшість (68%) — уживані.
Паралельно з цією тенденцією зростає частка фізичних осіб, які замовляють іномарки.
У лютому приватно в Росію ввезли лише 2% нових машин, а до липня показник зріс у 10 разів — до 20%.
Що стосується вживаних автомобілів, то фізособи купують їх набагато частіше, ніж компанії.
Так, у січні вони купили 90% автомобілів із пробігом за кордоном, а в липні вже 99%.
За підсумками другого кварталу більшість (80,6%) нових автомобілів ввозять із Китаю.
На другому місці з величезним відставанням розташувалася Південна Корея (7%), третьому — Японія (2,6%).
У першому кварталі другий і третій рядки займали Бельгія (25,2%) та Німеччина (17,4%).
На "вторинному" ринку лідирує Японія: у першому кварталі на неї припало 86,6% автомобілів, що імпортуються, у другому — 87,4%.
З їх кількістю навіть перестав справлятися порт Владивостока, і деяким продавцям довелося відмовлятися від замовлень.
Друге місце у другому кварталі посідає Білорусь, яка зменшила частку до 2,8%, а третє – США (2,3%).
У автосалоні РФ модель LADA продають за ціною топверсії Toyota Camry в Україні.
Виробництво легкових автомобілів у РФ обвалилося в понад дев'ять разів.
У Росії почали масово зачинятися автосалони.