Соцмережа Instagram випробовує ще один спосіб удосконалення рекомендацій Reels: тепер користувачі можуть додавати теми до своїх завантажень, щоб краще розподіляти короткі відео за категоріями. Про це повідомляє Social Media Today.
Ця опція може допомогти користувачам донести контент до більш зацікавленої аудиторії, що, у свою чергу, стимулюватиме більш високу активність Reels.
Зараз Instagram зменшив відсоток запропонованих Reels через невдоволення користувачів його початковим напливом у програмі після нетривалої зміни алгоритму та дизайну. Водночас Reels вже займає 20% контенту, який бачать користувачі у застосунку, а Instagram прагне показувати користувачам більше вмісту Reels, дедалі більше базуючись на рекомендаціях штучного інтелекту, щоб конкурувати з TikTok.
Як зазначив керівник Instagram Адам Моссері, механізм рекомендацій у соцмережі наразі недосконалий.
«Коли ви виявляєте у своїй стрічці щось, за чим раніше не стежили, планка повинна бути високою — ви повинні бути у захваті. І я не думаю, що зараз це відбувається на достатньому рівні», – сказав він.
На сьогодні алгоритми TikTok, які дуже чітко відслідковують уподобання та інтереси користувачів, надають застосунку перевагу перед конкурентами. Водночас спроби це зробити з боку Instagram, наприклад, викликають незадоволення користувачів, які частково бачать Reels вимушено, а не за власним бажанням.
Фото: Tracy Le Blanc/ Рexels