30 років на сцені: «Піккардійська Терція» презентувала нову пісню в дуеті з українським композитором
Творчий тандем присвятив свій твір Україні, її красі та водночас героїзму.
Пісня розповідає про любов до країни, зізнаючись їй у почуттях, немов до коханої дівчини.
Автором музики й тексту Baby виступив Sashka.
Як розповідає виконавець, він почав працювати над піснею ще у 2017 році, але поштовхом для завершення треку стала повномасштабна війна та окупація його рідного Херсона.
Під впливом почуттів і емоцій, викликаних цими подіями, у бомбосховищі під звуки вибухів, зіграна на старому Гібсоні, пісня була завершена.
І якщо музика дуже легко лягла в рядки, то із записом треку виникли певні складнощі.
Музиканти, що взяли участь у записі, після 24 лютого були розкидані по всьому світу.
Гітарна партія була записана Толіком Манді в бомбосховищі в Черкаській області, труби – в Німеччині Алексом Павлюковим (Estrada), що колись працював зі Світланою Лободою, партію акустичної гітари записав Михайло Баньковський, який волонтерив у Києві, а ударні – Олександр Муренко, барабанщик Тіни Кароль, що спеціально для запису приїхав у Київ із села в Житомирської області.
Читайте також.
«Вивозьте дітей»: Полякова віддала дочок на навчання в Лондоні і звернулася до українок.
Тарас Тополя прокоментував вихід гурту Антитіла з передової і розповів про нову творчу роботу в кіно.
Тоді ж у Sashkі з’явилась думка звернутись до вокальної формації «Піккардійська Терція», пісня «Пустельник» якої вже багато років була для Алекса однією з улюблених.
Baby одразу «зайшла» всім учасникам секстету, тож було вирішено створювати музичну посвяту своїй країні разом – записувати пісню та знімати кліп Baby.
«Я не дуже й то розраховував, що хлопці залишать мої гітари, труби та барабани, адже вони все життя співають а капела, у цьому їхній стиль і фішка.
Однак, Терція залишила моє аранжування повністю, додавши декілька своїх музичних трюків», – розповів Sashka.
«За 30 років на сцені у мене як у музиканта і у нашої групи як у музичної одиниці вже виробилася творча інтуїція, – розповідає художній керівник вокальної формації «Піккардійська Терція» Володимир Якимець.
– І коли Sashka прислав нам пісню Baby, ми одразу почули у ній творчу родзинку.
Він запропонував, щоб ми заспівали її самі.
Але хто здатен виконати твір краще, ніж сам автор? Тож наша зустрічна пропозиція була – створити дует, у якому поєдналися б настрій, щирість і правдивість автора із вокальним колоритом «Терції».
У переписці Sashka згадав, що гітарну партію виконав Анатолій Манді, сидячи у бомбосховищі, – через що пісня набула особливого символізму.
Цю партію ми так і залишили у пісні.
Адже наше кредо – не змінювати те, що є добре, а лише примножувати його.
Тож концепція аранжування не змінилася – інструменти залишилися.
А зі свого багатого досвіду творчих колаборацій (з Русланою, Оксаною Мухою, Андрієм Підлужним та іншими) ми добре знали, як зробити дует цікавішим та різноманітнішим.
Зізнаюся, я мав певні перестороги – чи варто робити таку лірику у такий важкий для нашої країни час? Але Sashka аргументовано переконав мене: промені надії й позитиву зараз дуже потрібні людям.
Світло і віра в добро тільки пришвидшуватимуть перемогу, мир і спокій в Україні.
А кожен із нас має робити справу на своєму місці.
І робити її добре!».
До слова, практично в унісон із релізом пісні Baby, вокальна формація «Піккардійська Терція» відзначає своє професійне 30-річчя: 24 вересня 1992 року у Львові відбувся перший публічний виступ колективу.
Незадовго до того, як Сашко Макаров пішов у Херсоні до школи.
Кліп на пісню Baby був знятий в мальовничому пшеничному полі в передмісті Києва вже за місяць від першої зустрічі музикантів.
Режисером кліпу і режисером монтажу виступив сам Sashka, оператором Олексій Хорошко, стилістом Катя Костенко, а гримером Катя Старовойтова.
Читайте також.
До мурах: акустичний концерт KHAYAT на підтримку переселенців.
Alina Pash розповіла про заробіток під час війни, виступ на Burning Man і ставлення до хейту.