Міні-НПЗ повертаються: у чому небезпека для українських автомобілістів
Міні-НПЗ повертаються: у чому небезпека для українських автомобілістів

Міні-НПЗ повертаються: у чому небезпека для українських автомобілістів

Цього тижня Верховна Рада України повернула акциз на автомобільне паливо, який було скасовано після повномасштабного вторгнення Російської Федерації для полегшення життя населення та бізнесу в умовах війни. Зараз автовласникам варто бути обережнішими і уважнішими при заправці автомобілів.

"Апостроф" розбирався, чого саме слід побоюватись українським водіям.

Директор консалтингової групи "А-95" Сергій Куюн закликав автовласників бути обережнішими і уважнішими при заправці своїх машин.

"Через високий видобуток газоконденсату, знищення легальних нафтопереробних підприємств та високі ціни імпорту, що склалися на початку літа, в Україні відбувся ренесанс міні-НПЗ. Ці підприємства затопили вітчизняний ринок пальним, що не вирізняється високою якістю. Цьому також сприяв дозвіл держави постачати на ринок пальне класів Євро-3 та Євро-4", — зазначив Куюн.

На думку експерта, виробники такого пального, будуть уникати сплати акцизу і таким чином компенсувати низьку якість своєї продукції шляхом більш доступних цін. Втім, спокусившись на дешевизну, водії можуть спричинити несправності своїх машин.

"Порада для автовласників: будьте уважні, пильнуйте за маркуванням пального. Його клас має бути позначений на стелі АЗС та документах у куточку споживача. Не ведіться на низьку ціну, пам’ятайте, що дешева рибка — погана юшка. А ремонт двигуна коштує дуже дорого, особливо зараз", - резюмував Куюн.

Источник материала
Поделиться сюжетом