У США радіо все частіше конкурує з аудіоконтентом з інтернету
У США виявили нові зацікавлення серед молодої аудиторії AM/FM-радіо. За даними дослідження Spoken Word 2022, зумери охоче слухають такий аудіоконтент, як новини чи аудіокниги.
Зокрема, покоління Z активніше обирає аудіоподкасти — вдвічі частіше (80%) у порівнянні з 2014 роком (37%). Також, як ідеться в дослідженні, зумери охоче слухають немузичний контент.
Як зафіксували дослідники, пік прослуховувань припадає на ранок.
Дослідження Spoken Word проводилося 2022 року методом інтерв’ю англійською та іспанською мовами з 4118 жителями США віком від 13 років. Звіт публікується щорічно з 2014 року NPR і Edison Research.
Нагадаємо, Британський аналітичний центр Reuters Institute for the Study of Journalism опублікував даніщорічного дослідження. Згідно статистики, більшість читачів дізнаютьс яновини зранку зі смартфона смартфона.
Інфографіка: Nieman
Ілюстративне фото: Metal Safe Radio

