У США радіо все частіше конкурує з аудіоконтентом з інтернету
У США радіо все частіше конкурує з аудіоконтентом з інтернету

У США радіо все частіше конкурує з аудіоконтентом з інтернету

Нове покоління морально готове не лише слухати пісню по радіо. Популярність інформаційного та пізнавального аудіоконтенту зростає завдяки зручним гаджетам, комп’ютерам, можливості під’єднати до інтернету динаміки й телевізори.

У США виявили нові зацікавлення серед молодої аудиторії AM/FM-радіо. За даними дослідження Spoken Word 2022, зумери охоче слухають такий аудіоконтент, як новини чи аудіокниги.

Зокрема, покоління Z активніше обирає аудіоподкасти — вдвічі частіше (80%) у порівнянні з 2014 роком (37%). Також, як ідеться в дослідженні, зумери охоче слухають немузичний контент.

У США радіо все частіше конкурує з аудіоконтентом з інтернету - Фото 1

У США радіо все частіше конкурує з аудіоконтентом з інтернету - Фото 2

Як зафіксували дослідники, пік прослуховувань припадає на ранок.

У США радіо все частіше конкурує з аудіоконтентом з інтернету - Фото 3

У США радіо все частіше конкурує з аудіоконтентом з інтернету - Фото 4

Дослідження Spoken Word проводилося 2022 року методом інтерв’ю англійською та іспанською мовами з 4118 жителями США віком від 13 років. Звіт публікується щорічно з 2014 року NPR і Edison Research.

Нагадаємо, Британський аналітичний центр Reuters Institute for the Study of Journalism опублікував даніщорічного дослідження. Згідно статистики, більшість читачів дізнаютьс яновини зранку зі смартфона смартфона. 

Інфографіка: Nieman

Ілюстративне фото: Metal Safe Radio

Теги по теме
США исследование
Источник материала
loader
loader