/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F107%2Fe52c2fc2918181e70d6a21d03d1efed5.jpg)
Не спромігся: новий електромобіль Toyota дуже розчарував запасом ходу
Перший серійний електрокар японського бренду, кросовер Toyota bZ4X провалив випробування – запас ходу на одному заряді батареї виявився набагато меншим від заявленого.
Підтвердженням цього є результати випробування, про які повідомило данське видання FDM – електрокар не проїхав без підзаряджання навіть половини обіцяної автовиробником відстані.
Експерти випробували електрокари в умовах рівномірного руху на швидкості 110 кілометрів на годину з увімкненим обігрівачем салону та при температурі +4 градуси за Цельсієм за бортом.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ TELEGRAM-канал УКРАЇНА ЗА КЕРМОМ.
ВСЕ ПРО АВТО.
У тестах на дальність ходу взяли участь дві версії Toyota bZ4X.
Перша, з одномоторною установкою, за паспортом має проїжджати 504 кілометри, але спромоглась лише на 246 км – замість офіційного показника 504 по циклу WLTP.
Аналогічний тест повнопривідної модифікації показав ту саму тенденцію: тут було виміряно лише 215 км запасу ходу на одному заряді при заявленому показнику у 461 кілометр.
Таким чином, обидві версії електромобіля не досягли навіть половини того, що обіцяє у брошурі Toyota.
Ситуація ускладнюється тим, що у Toyota BZ4X є двійник – кросовер Subaru Solterra.
В нього ймовірно є та ж сама проблема.
Свіжі вимірювання норвезьких і шведських ЗМІ показують точно таку ж тенденцію.
Журналісти звернулися за коментарем до місцевого представництва Toyota.
У компанії пообіцяли розібратися в ситуації – експертизою займеться як європейське представництво у Брюсселі, так і головний офіс у Токіо.

