Компаніям, які захочуть зберегти свої золоті галочки в Twitter, доведеться платити 1000 доларів щомісяця. Окрім цього, соціальна мережа може стягувати додаткову плату за додавання значків до облікового запису, пов'язаного з певним брендом. Про це пише видання The Verge.
Як зазначає The Verge, Twitter планує заробити на бізнесі на платформі, стягуючи з них 1000 доларів на місяць за збереження своїх золотих галочок, однак поки не зрозуміло, коли саме нове правило буде впроваджене.
Консультант із соціальних мереж Метт Наварра опублікував скриншоти листування, яке начебто ведеться між менеджером із продуктів Twitter Еваном Джонсом і неназваною компанією.
«Як передплатник раннього доступу ви отримаєте золоту галочку для своєї організації та значки приналежності для її партнерів. Якщо ви бажаєте підписатися, Verified for Organizations коштує 1000 доларів на місяць і 50 доларів за додаткову позначку на місяць з одним місяцем безкоштовного приєднання», — йдеться в електронному листі.
Twitter is reportedly emailing businesses offering gold check mark verification for $1000 PER MONTH!
— Matt Navarra (@MattNavarra) February 3, 2023
And affiliate account verification for $50 each per month pic.twitter.com/hohTPKLKdi
Twitter випустив золоті значки напередодні своєї програми Verification for Organizations, яка раніше мала назву Blue for Business. Вона дозволяє компаніям «підтверджувати та відзначати себе в Twitter». Це також дозволяє компаніям додавати значки до облікових записів, що належать співробітникам, керівникам та будь-кому іншому, пов’язаному з брендом.
У The Verge сказали, що Twitter досі офіційно не оприлюднив інформацію про ціни на підписку Verification for Organization, а також не відповів на запит видання про коментарі, оскільки в компанії більше немає команди комунікацій.
Нагадаємо, у листопаді минулого року Ілон Маск повідомив, що позначки верифікації у соцмережі «Твіттер» будуть відображатися різними кольорами. Галочки золотистого кольору отримають компанії, сірого — представники влади та урядів, а блакитного — окремі особи, наприклад, знаменитості.
Компанія також зареєструвалася в Міністерстві фінансів США як платіжна система. Наразі Twitter почав подавати заявки на отримання регулюючих ліцензій у США та розробляти програмне забезпечення, необхідне для впровадження платежів на платформі.
Фото: Pixabay