«Приватбанк» виділив 3 мільйони гривень на розвиток свого ютуб-каналу
«Приватбанк» виділив 3 мільйони гривень на розвиток свого ютуб-каналу

«Приватбанк» виділив 3 мільйони гривень на розвиток свого ютуб-каналу

Розробкою каналу для банку займатиметься фірма «Авардс Медіа».

Комерційний банк «Приватбанк» 17 квітня уклав угоду з фірмою «Авардс Медіа» про рекламні та маркетингові послуги на 2,90 млн грн.

Електронні торги провели на майданчику банку в два етапи, а потім відзвітували про договір у системі Prozorro, повідомляють «Наші гроші».

За договором, «Авардс Медіа» надасть послуги онлайн-медійного агентства, а саме розвине YouTube-канал банку. Вона розробить три ідеї формату каналу, проведе кастинг, створить відеоролики, забезпечить їхнє просування, займатиметься контент-менеджментом та інтеграціями з блогерами. Пів вартості договору сплатять наперед, а решту — після надання послуг.

Бюджет закупівлі становив 4,09 мільйона гривень. Ціна переможця виявилась на 29% нижчою. У переможця було два конкуренти, проте інформація про цих учасників не розкривається.

Як пишуть «Наші гроші», засновниками київської «Авардс Медіа» є Степан Михайлов і Сергій Бєлоусов, а керує нею Алеся Григоренко. Офіційна електронна пошта фірми am@air.io належить компанії «AIR Media-Tech», яку Михайлов і Бєлоусов заснували в Канаді. Вона створює сервіси для розвитку, збільшення доходу та підвищення впізнаваності креаторів, відеоконтенту і брендів на діджитал-платформах. Компанія є сертифікованим партнером компанії YouTube.

Фото: apostrophe.ua

Теги по теме
ПриватБанк финансирование
Источник материала
loader
loader