Німецький таблоїд Bild, найбільш продавана газета в Європі, планує замінити низку редакційних вакансій штучним інтелектом у рамках програми скорочення витрат на 100 мільйонів євро, повідомив співробітникам в електронному листі.
Газета також реорганізує свій регіональний газетний бізнес, що, як очікується, призведе до сотень звільнень.
Газета, «на жаль, розлучиться з колегами, які мають завдання, які в цифровому світі виконуються штучним інтелектом та/або автоматизованими процесами», — повідомив її власник, найбільший у Європі видавець медіа Axel Springer SE в електронному листі до співробітників .
Відповідно до електронного листа, з яким ознайомилася конкуруюча газета Frankfurter Allgemeine (FAZ), у ньому сказано, що ролі «редакторів, персоналу друкованого виробництва, редакторів, коректорів і фоторедакторів більше не буде, як зараз» .
Повідомлення слідує за оголошенням у лютому виконавчим директором Матіасом Депфнером про те, що видавець буде «чисто цифровою медіакомпанією». Інструменти штучного інтелекту, такі як ChatGPT, можуть «зробити незалежну журналістику кращою, ніж вона була, або замінити її», — сказав він.
Він передбачив, що штучний інтелект незабаром стане кращим у «агрегації інформації», ніж люди-журналісти, і сказав, що виживуть лише видавці, які створюють «найкращий оригінальний контент» – наприклад, журналістські розслідування та оригінальні коментарі.
Bild не мав прямої оцінки кількості робочих місць, які врешті-решт можуть бути втрачені ШІ.
Springer не перший видавець новин, який звернув увагу на штучний інтелект. BuzzFeed цього року оголосив, що має на меті використовувати штучний інтелект для «покращення» контенту та онлайн-вікторин, тоді як Daily Mirror і Daily Express у Великобританії також досліджують використання штучного інтелекту .
Інструменти штучного інтелекту, такі як ChatGPT, можуть генерувати дуже складний текст із простих підказок користувача, створюючи будь-що, від есе та заяв про роботу до віршів і творів художньої літератури, але його відповіді іноді є неточними або навіть сфабрикованими.
Men's Journal і технічний веб-сайт Cnet також використовували штучний інтелект для створення статей, які згодом перевіряли на точність редактори, хоча в січні Cnet визнала, що проект має обмеження після повідомлень про те, що більше половини статей потрібно було виправити.
У квітні видавці німецького щотижневика Die Aktuelle звільнили свого редактора та вибачилися перед сім’єю Міхаеля Шумахера після того, як вони провели «інтерв’ю» з легендою Формули-1, яке було повністю створене ШІ.
54-річний семиразовий чемпіон світу Формули-1 не з’являвся на публіці з грудня 2013 року, коли він отримав серйозну черепно-мозкову травму під час аварії на лижах у французьких Альпах . Його родина подала до суду на видавців журналу.
Bild заявив, що намагатиметься уникати вимушених звільнень, де це можливо, але планує скоротити редакційний фонд на «нижчу тризначну цифру», або близько 200 робочих місць, повідомляє FAZ, причому газета також через скорочення кількості регіональних видань, які вона друкує. з 18 до 12.
Електронний лист був підписаний чотирма топ-менеджерами газети, включаючи головних редакторів Маріон Горн і Роберта Шнайдера, повідомляє FAZ. Зрештою, можна очікувати подібних заходів у головній щоденній газеті Die Welt групи Springer.
Депфнер уже провів радикальні кадрові зміни в таблоїді, де продажі впали з 4,5 млн 20 з гаком років тому до трохи більше ніж 1 млн минулого року, намагаючись повернути невтішні фінансові показники та відновити низку скандалів.
Впливова щоденна газета, чиї сенсаційні, дуже політизовані репортажі часто порівнюють із публікацією Sun у Британії, була змушена звільнити свого колишнього редактора Джуліана Райхельта через звинувачення в тому, що вона намагалася приховати сексуальні порушення та знущання .
Раніше цього року Депфнеру довелося вибачитися після витоку текстів, які показали , що він намагався використати Bild, щоб вплинути на останні вибори в Німеччині, і виклав свої особисті погляди, критикуючи активність щодо зміни клімату, заходи проти COVID та колишнього канцлера Ангелу Меркель.
Асоціація журналістів Німеччини (DJV) розкритикувала плани Шпрінгера, попередивши, що скорочення робочих місць у Bild «заб'є дійну корову групи». Цей крок був «не тільки антисоціальним по відношенню до співробітників, але й надзвичайно дурним з економічної точки зору», - йдеться в заяві.