У США найбільший видавець преси Gannett подав позов проти Google
У США найбільший видавець преси Gannett подав позов до федерального суду Нью-Йорка на Google та її материнську компанію Alphabet, стверджуючи, що технічний гігант утримує монополію на ринку цифрової реклами та вимагаючи відшкодування збитків, повідомило CNN.
Видавець USA Today і понад 200 місцевих видань подали позов до федерального суду Нью-Йорка у вівторок і вимагають відшкодування збитків. У судових документах Ганнетт стверджує, що Google і її материнська компанія Alphabet контролюють те, як видавці купують і продають рекламу в Інтернеті.
«Результатом є різко менший дохід для видавців і рекламних конкурентів Google, у той час як Google отримує непомірні монопольні прибутки», — йдеться в позові.
За даними eMarketer, Google контролює приблизно чверть ринку цифрової реклами в США, а Meta, Amazon і TikTok разом охоплюють ще одну третину. Видавці новин та інші веб-сайти разом займають інші приблизно 40%. Частка Big Tech на ринку починає трохи зменшуватися, але Google залишається найбільшим індивідуальним гравцем.
Це означає, що видавці часто принаймні частково покладаються на рекламні технології Google для підтримки своєї діяльності: видавець USA Today і понад 200 місцевих видань Gannett заявляє, що Google контролює 90% рекламного ринку для видавців.
Голова правління та гендиректор Gannett Майкл Рід заявив у вівторок, що домінування Google в індустрії онлайн-реклами відбулося «за рахунок видавців, читачів та всіх інших».
«Цифрова реклама є джерелом життя онлайн-економіки, — додав Рід. — «Без вільної та чесної конкуренції за цифровий рекламний простір видавці не можуть інвестувати у свої редакції».
Тим часом віце-президент Google із глобальної реклами Ден Тейлор сказав CNN, що заяви в позові «просто неправильні».
«Видавці мають багато варіантів вибору, коли мова заходить про використання рекламних технологій для монетизації — насправді Gannett використовує десятки конкуруючих рекламних служб, включаючи Google Ad Manager, — повідомив Тейлор, і додав – Коли видавці вирішують використовувати інструменти Google, вони зберігають переважну більшість доходу».
«Ми покажемо суду, як наші рекламні продукти приносять користь видавцям і допомагають їм фінансувати свій контент онлайн», — зазначив він.
Нагадаємо, наприкінці січня міністерство юстиції США та вісім штатів звернулись до суду зі скаргою, у якій вимагають розділити рекламний бізнес компанії Google. Позивачі підозрюють одну з найбільших техкомпаній у тому, що вона монополізувала ринок цифрової реклами.
Фото: Getty Images
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F08883408083215368d1b931dbe6c5be0.png)
"Киивстар", Vodafone и lifecell: какие изменения ждут пользователей в августе
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2Fff68d77bd321df601e7681365fdcb42c.jpg)
Астроном назвал точную дату прибытия "инопланетного зонда" на Землю
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F65%2F830a7f23cf3a56d90255b05dd6b6c20f.jpg)
Полнолуние и новолуние в августе 2025: лунный календарь
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2Fc7c6a88eb8c47fa25a20bc7eb7e593af.jpg)
Таинственное пророчество Бабы Ванги на август 2025: что означает "Двойной огонь"
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2F49eb431bd0f2cc8e479a56d534542456.png)
Уничтожит без шума и пыли: у Китая появилось секретное оружие против спутников
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F2%2Ff887e7c041b86e909f4ee578cb299c05.jpg)
Искусственный интеллект трансформирует сервис в цифровых индустриях
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F63%2F74e606fd70ec02090be0d29473fc9f13.jpg)