Американська кінокомпанія Warner Bros. публічно попросила вибачення перед японською аудиторією. Причиною стало обурення японських користувачів на схвальний відгук компанії з офіційного акаунту фільму «Барбі» на мем про «Барбенгеймера», повідомило Variety.
З огляду на те, що фільми «Барбі» про культову американську ляльку та «Опенгеймер» про американського фізика-теоретика, якого називають «батьком атомної бомби», Роберта Оппенгеймера у багатьох країнах світу вийшли у прокат в один день — 21 липня, це породило у соцмережах хвилю користувацького фанарту про «Барбенгеймера».
Схвальна реакція кіностудії спричинила хвилю обурення серед японських користувачів та поставила у незучне становище японського дистриб’ютора, адже у 1945 році США вперше у світі застосували ядерну зброю, скинувши бомби на Хіросіму і Нагасакі.
«Warner Brothers шкодує про свою нещодавню нечутливу активність у соціальних мережах. Студія приносить щирі вибачення», — повідомили Warner Bros. у коментарі Variety.
Багатьох людей обурило, що американський акаунт «Барбі» у Twitter, який зараз називається Х, позитивно реагував на деякі пости фанатів про «Барбенгеймера».
На одному з таких артів зображена Марго Роббі, яка сидить на плечах Роберта Оппенгаймера на тлі вогню від «ядерного гриба».
Опісля американський акаунт «Барбі» у Twitter написав: «Це буде літо, яке запам'ятається».
Також користувачі зображали Марго Роббі у ролі Барбі із хмарою диму від ядерного вибуху на голові.
У відповідь японські користувачі запустили гештег #NoBarbenheimer.
Щоб віддячити американським користувачам за меми про ядерну зброю, дехто почав публікувати картинки про фільм «Барбі» у поєднанні з фотографіями теракту 11 вересня 2001 року.
Напередодні, 31 липня, Warner Bros. Japan опублікували офіційну заяву у Twitter, розкритикувавши американську філію студії за те, що вона підживлює манію «Барбенгеймера».
«Ми вважаємо вкрай прикрим той факт, що офіційний акаунт американської штаб-квартири фільму «Барбі» відреагував на публікації в соціальних мережах фанатів «Барбенгеймера».
Ми дуже серйозно ставимося до цієї ситуації. Ми просимо штаб-квартиру в США вжити відповідних заходів. Ми просимо вибачення у тих, хто був ображений цією серією неуважних реакцій», — зазначено в заяві Warner Bros. Japan на японській сторінці фільму «Барбі».
Уточнимо, фільм «Оппенгеймер» ще не вийшов у прокат в Японії, і його дата релізу не визначена.
Нагадаємо, фільм «Барбі» заробив за перший прокатний вікенд 337 мільйонів доларів, з них 155 мільйонів у США та Канаді та 182 мільйони на міжнародному ринку.
Такому успіху у глядачів посприяла масштабна промокампанія, розгорнута виробником ляльок Барбі, компанією Mattel. Представники Mattel домовилася про співпрацю з понад сотнею різних брендів.
Фото: Getty Images