Associated Press визначила правила застосування штучного інтелекту для журналістів
Associated Press визначила правила застосування штучного інтелекту для журналістів

Associated Press визначила правила застосування штучного інтелекту для журналістів

Журналістам AP рекомендували розцінювати будь-який контент, згенерований ШІ, як неперевірений вихідний матеріал.

Міжнародне інформаційне агентство The Associated Press опублікувало стандарти використання генеративного штучного інтелекту у роботі редакції. Про це видання повідомило в своєму блозі.

У липні AP підписало угоду із компанією OpenAI про використання її публікацій для навчання ШІ. У межах цієї угоди OpenAI отримав доступ до медійного контенту агенства, починаючи з 1985 року.

До цього AP не використовувало генеративний штучний інтелект у своїх новинах, а лише для швидкої підготовки фінансових звітів і коротких заміток про спортивні ліги.

Віцепрезидентка AP зі стандартів і інклюзивності Аманда Барретт у дописі в блозі заявила, що видання не розглядає штучний інтелект як заміну журналістам.

«Ми жодним чином не розглядаємо ШІ як заміну журналістам. — написала Аманда Барретт — Журналісти AP несуть відповідальність за точність і правдивість інформації, якою ми ділимося».

Відтак журналісти можуть експериментувати з інструментами на основі ШІ, але мають пам’ятати про персональну відповідальність за якість створюваних публікацій відповідно до встановлених стандартів.

Загалом журналістам AP рекомендували:

  • будь-який результат генеративної платформи штучного інтелекту «розглядати як неперевірений вихідний матеріал»;
  • не можна давати можливість ШІ змінювати фотографії, відео чи аудіо;
  • не використовувати зображення, створені штучним інтелектом для ілюстрування. Якщо ж таке зображення є темою новини — позначати це як контент, створений штучним інтелектом;
  • не розміщувати конфіденційну інформацію в інструментах ШІ.
  • переконатися, що джерела, які використовує журналіст, «вільні від контенту, створеного штучним інтелектом»;
  • уникати випадкового використання контенту ШІ, створеного для поширення дезінформації.

Нагадаємо, щоб просувати застосування штучного інтелекту у журналістській діяльності компанія OpenAI також  оголосила про партнерство із благодійним фондом «Американський журналістський проєкт». У межах співпраці громадська організація отримає грантовий фонд для реалізації проєктів з застосуванням ШІ у редакціях місцевих американських медіа.

Фото: apnews.com

Источник материала
loader
loader