Анатолій Шкрібляк: Відвідувачі торгових центрів під час війни стали більш цілеспрямованими покупцями
Анатолій Шкрібляк: Відвідувачі торгових центрів під час війни стали більш цілеспрямованими покупцями

Анатолій Шкрібляк: Відвідувачі торгових центрів під час війни стали більш цілеспрямованими покупцями

Анатолій Шкрібляк: Відвідувачі торгових центрів під час війни стали більш цілеспрямованими покупцями.

Війна в Україні принесла великі зміни у споживчій поведінці людей.

Компанія Budhouse Group та Українська Рада Торгових Центрів регулярно проводять опитування відвідувачів торгових центрів.

Це дає змогу порівняти результати з попередніми даними і зробити висновки щодо змін у споживчій поведінці відвідувачів.

Дослідження було проведене в серпні 2023 року, і воно стало першим повномасштабним опитуванням з моменту початку вторгнення росії в Україну.

Одним із головних висновків дослідження є те, що відвідувачі стали більш цілеспрямованими.

«Декілька показників підтверджують це, включаючи кількість відвідуваних магазинів, тривалість візиту, відсоток випадкових відвідувачів та конверсію відвідувачів у покупці.

Конверсія (частка покупців серед відвідувачів) збільшилась на 5%, тоді як тривалість візиту зменшилась на 11%», – уточнює Анатолій Шкрібляк, президент Budhouse Group.

– Додатково, кількість магазинів, які відвідав кожен клієнт, зменшилась на 30%.

Частота відвідувань не зменшилась, а навіть, навпаки, ті самі люди стали відвідувати ТЦ значно частіше (в 1,5 рази)».

Джерело матеріала
loader
loader