/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F439%2F35c4053b094da68a561ced9a7f244d6e.jpg)
Анатолій Шкрібляк: Відвідувачі торгових центрів під час війни стали більш цілеспрямованими покупцями
Анатолій Шкрібляк: Відвідувачі торгових центрів під час війни стали більш цілеспрямованими покупцями.
Війна в Україні принесла великі зміни у споживчій поведінці людей.
Компанія Budhouse Group та Українська Рада Торгових Центрів регулярно проводять опитування відвідувачів торгових центрів.
Це дає змогу порівняти результати з попередніми даними і зробити висновки щодо змін у споживчій поведінці відвідувачів.
Дослідження було проведене в серпні 2023 року, і воно стало першим повномасштабним опитуванням з моменту початку вторгнення росії в Україну.
Одним із головних висновків дослідження є те, що відвідувачі стали більш цілеспрямованими.
«Декілька показників підтверджують це, включаючи кількість відвідуваних магазинів, тривалість візиту, відсоток випадкових відвідувачів та конверсію відвідувачів у покупці.
Конверсія (частка покупців серед відвідувачів) збільшилась на 5%, тоді як тривалість візиту зменшилась на 11%», – уточнює Анатолій Шкрібляк, президент Budhouse Group.
– Додатково, кількість магазинів, які відвідав кожен клієнт, зменшилась на 30%.
Частота відвідувань не зменшилась, а навіть, навпаки, ті самі люди стали відвідувати ТЦ значно частіше (в 1,5 рази)».

