На честь 25-річчя серії Half-Life Даріо Казалі – левелл-дизайнер рівнів – поділився спогадами про процес створення гри. Зокрема він розповів про те, що проект цілком міг називатися по-іншому. Наприклад, найпопулярнішими іменами були "Bent", "Dirt", "Lead", "Screwed" та "Pressure". Розглядалися й інші варіанти назв, але вони були фаворитами у розробників: "Free Radical", "Brood", "Burn" і навіть "Fallout" (який у 1996 році, на момент, коли велася розробка, ще не встиг вийти в реліз ).
Крім того, він розповів, що найперший рівень, який команда ласкаво називала «Поїздка на поїзді», був створений ближче до кінця виробничого циклу і фактично був технодемкою. Розробники хотіли продемонструвати всі можливі нововведення гри, від технологічних – скелетна анімація (робот павук, наприклад), нові функції рендерингу та освітлення, майже миттєві переходи між рівнями – до властивих загальній естетиці на кшталт сценарної послідовності (у кожній кімнаті щось відбувається, коли ви проїжджаєте повз неї, що наповнює світ гри життям). Таким чином, творці начебто відразу викладали карти на стіл перед новими гравцями, намагаючись здивувати та зацікавити, перш ніж він встигне вимкнути гру.
Чимало сил розробники доклали до занурення гравця у «шкуру» Гордона Фрімена. Вони навмисне ніде не показували його з боку, лише повідомивши, що ви – це він: 27 років, закінчив Массачусетський технологічний інститут, фізик-теоретик, доктор наук. З тієї ж причини головний герой нічого не каже, адже, незважаючи на те, що він має ім'я і до нього звертаються оточуючі, він – це ви!
Для тих, кому цікаво послухати подкаст самостійно, а мовний бар'єр не є проблемою, залишаємо посилання на ролик.