У Києві стартував ХХІІ Міжнародний фестиваль-конкурс дитячо-юнацької журналістики. Про це повідомили у Київській міській держадміністрації та на пресконференції в Укрінформі.
«Прес-весна на Дніпрових схилах», як називається фестиваль, проводиться у столиці 22 роки поспіль. Як і в попередні роки, юні журналісти, учасники конкурсу, надсилатимуть свої роботи зі Швеції, США, Нідерландів, Німеччини, Польщі, Данії, Азербайджану та інших країн світу. За час існування медіафестивалю до інформаційно-творчої агенції «Юн-Прес» Київського палацу дітей та юнацтва (КПДЮ) надійшло понад 19 000 робіт, повідомили його організатори.
Тему конкурсу 2024 року «Я так бачу світ» та основні його етапи оголосила керівник проєкту, завідувачка відділу Інформаційно-творчого агентства «Юн-Прес» КПДЮ Надія Іллюк. За її словами, переможці визначатимуться у семи номінаціях:
-
журналістська робота;
-
літературна творчість;
-
друковані видання;
-
аудіомистецтво;
-
візуальне мистецтво;
-
медіапроєкт;
-
мережева журналістика.
Для участі у конкурсі запрошується молодь та юнацтво віком від 12 до 21 року. До 1 квітня 2024 року необхідно заповнити реєстраційну форму та надіслати роботу. До 13 квітня 2024 року визначаються переможці та формується коло претендентів на участь у фінальній частині фестивалю. З 17 по 19 травня 2024 року — фінал: рольова гра «Медіаімпресіонізм Київської весни», потім підбиття підсумків і урочисте нагородження переможців.
«22 роки “Прес-весна на Дніпрових” схилах об'єднує молодь, яка хоче спробувати свої сили в журналістиці, опанувати медійні навички та перейняти досвід медіапрофі. Такий профорієнтаційний захід дає можливість молоді спробувати себе у професії теле-, радіо- журналіста, оператора, фотографа, спікера, блогера. Багато переможців “Прес-весни” сьогодні вже досвідчені медійники і кожного дня доносять до українців важливу інформацію, що так необхідна під час війни 24/7, а також інформують міжнародне товариство про події, що відбуваються сьогодні на теренах нашої держави», — розповіла директорка департаменту освіти і науки КМДА Олена Фіданян.
Вона зазначила, що молоде покоління також долучається до поширення інформації про війну Росії проти України, про боротьбу українських захисників і захисниць, про свої переживання та історії українців, чиє життя назавжди змінило повномасштабне вторгнення.
Крім того, на пресконференції відбулася презентація аудіоверсій українською та англійською мовами книги «Щоденники війни. (Не)дитячі історії», авторами якої є вихованці Київського палацу дітей та юнацтва. Як зазначила директорка палацу Оксана Добровольська, «за короткий період книга стала резонансною, і ми вважаємо, що біль наших дітей має почути світ».
Організатори конкурсу: Київський палац дітей та юнацтва, Департамент освіти та науки КМДА, Інформаційно-творче агентство «Юн-Прес». Партнери фестивалю: Національна спілка журналістів, Державний комітет телебачення та радіомовлення.
Інформаційно-творче агентство «Юн-Прес» працює на базі київського Палацу дітей та юнацтва. Тут діють гуртки, розраховані на дітей середнього та старшого шкільного віку: фотожурналістика, радіожурналістика, медіадизайн, видавнича справа, інформаційні технології, репортерська майстерність та інші. Вихованці гуртків вивчають як теоретичні, так і журналістські аспекти роботи у ЗМІ та мають змогу опублікувати свої перші матеріали у виданнях, які є партнерами агентства. Цьогоріч ІТА «Юн-Прес» відзначає 33 роки роботи.
Раніше «Детектор медіа» повідомляв про те, що за даними ІМІ, друга за значенням проблема медійного сектору країни після фізичної агресії — гострий дефіцит кадрів.
Також ми писали про те, що в Україні формують резерв працівників медіа та культури, які після звільнення захоплених територій поїдуть туди «боротися за розум та серця людей».
Фото: Укрінформ
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.