На початку жовтня прототип безпілотного таксі Cruise у Сан-Франциско здійснив наїзд на пішохода, після чого компанія не лише призупинила подібну діяльність в інших містах США, а й втратила двох засновників, які її очолювали. Розслідування планується завершити на початку наступного року, а поки що Cruise продовжує втрачати керівників різного профілю.
Про це повідомляє CNBC, згадуючи як джерело інформації внутрішню розсилку Cruise. У ній керівництво повідомило співробітникам, що в ході розслідування причин жовтневого інциденту дев'ять керівників середньої ланки з різних підрозділів покинуть компанію. Звільнення торкнулися не тільки напрямів безпеки та розробки систем, а й фахівців зі зв'язків з урядовими структурами, комерційними операціями та юриспруденцією.
У розсилці йдеться, що «компанії потрібні нові керівники» , щоб повернути довіру суспільства і продовжити роботу відповідно до «найвищих стандартів, що стосуються безпеки, цілісності та відповідальності» . У материнській корпорації GM підтвердили справжність згадуваного листа і заявили, що «вказані кадрові рішення є необхідним кроком на шляху Cruise у прагненні зосередитися на відповідальності, довірі та прозорості» . Компанія GM надає Cruise усіляку підтримку у цих процедурах.
Нагадаємо, що Cruise загрожує великий штраф за зволікання з наданням владі повної інформації щодо обставин жовтневого інциденту. Прототипу Cruise, що потрапила під колеса другого жовтня, жінка додатково постраждала від того, що машина продовжила рух на дистанцію близько шести метрів після екстреного гальмування, керуючись необхідністю звільнити проїжджу частину і притиснутися до узбіччя. У цей час під дном машини вже було заблоковано жертву ДТП, і її прототип протягнув асфальтом ще близько шести метрів внаслідок такого маневру. Усього з моменту купівлі Cruise у 2016 році материнська корпорація General Motors витратила на розвиток цього стартапу понад $8 млрд, з них $1,9 млрд пішли лише за підсумками минулого кварталу.