CEO компанії Colossal Order Маріїна Галлікайнен розповіла про що "найбільше шкодує" у світлі не надто вдалого релізу Cities: Skylines 2.
У 2015 році шанувальники містобудівних симуляторів отримали Cities: Skylines, яка стала ковтком свіжого повітря для жанру, після провалу SimCity, та завоювала чимало прихильників, отримавши досить високі оцінки: 85/100 від критиків та 8.7/10 від геймерів за версією metacritic.
Щоб виправдати очікування, її продовження мало стати чимось особливим.
Проте з релізом Cities: Skylines 2 у жовтні 2023 року геймери отримали суцільне розчарування, що підтверджують все ті ж оцінки – 74/100 від критиків та нищівні 3.7/10 від гравців.
Трейлер гри – дивитися відео
Мало того, що проєкт потерпав від технічних проблем, у грі, окрім того, виявилися недоробленими чи відсутніми функції, які першочергово обіцяли розробники.
Особливо гравців засмутила відсутність редактора, який дозволив би їм створювати власні мапи, асети та модифікації, як це було в першій частині.
І ось нещодавно генеральна директорка Colossal Order відверто розповіла про поточні проблеми проєкту, якраз назвавши відсутність підтримки модифікацій – найбільшою помилкою студії.
Галлікайнен власною персоною / Фото MESSUKESKUS
За її словами, спочатку планувалося, що підтримка модів буде в фінальній версії проєкту, однак через брак часу та скорий реліз пріоритет було змінено і розробники вирішили першочергово "виправити проблеми з продуктивністю", що їм, власне, також не надто вдалося.
Не порадувала геймерів і новина про те, що проєкт відмовився від Майстерні Steam, на користь власної платформи для фанатського контенту під назвою Paradox Mods. Разом з тим Галлікайнен пообіцяла, що студія "найближчим часом повідомить більше про стан модифікацій".
Отож, попереду ще довгий шлях, перш ніж Cities: Skylines 2 можна буде згадати на одному рівні з її попередницею, адже зрештою, саме моди були ключовою частиною того, чому геймери стільки років залишалися зацікавленими оригінальною грою.