Про тривожну статистику заговорили у Всесвітній організації охорони здоров'я.
Це особливо небезпечно у тому контексті, що чоловіки, жінки та інші меншини по-різному страждають від шкоди, пов'язаної з алкоголем, а індустрія пристосовує свій маркетинг до різних груп.
"Політика контролю над алкоголем залишається значною мірою гендерно сліпою", – йдеться в повідомленні.
Який курс взяли маркетологи
Зазначають, що індустрія все більше орієнтується на жінок – починаючи від упакування і до реклами, в якій спекулюють на темі фемінізму або жіночої дружби.
Наприклад, на жінок в Африці та Індії орієнтована реклама підсолоджених напоїв, які начебто "уособлюють свободу та розширення прав і можливостей".
Чоловіки також стають мішенню маркетологів, коли реклама грає на традиційних уявленнях про маскулінність.
Ризики пропагування алкоголю
У ВООЗ повідомили, що чоловіки піддаються більшому ризику зловживання алкоголем та розвитку залежності. Але жінки зазнають більшої шкоди навіть при меншій кількості споживання алкоголю.
Ба більше, розлади, пов'язані з вживанням алкоголю, прогресують у жінок швидше. Також жінки мають вищі ризики відчути "вторинну шкоду", коли алкоголь вживають їхні партнери, члени сім'ї.