Кличко вимагає звільнення директора Київського метрополітену Брагінського після сюжету Bihus.info
Кличко вимагає звільнення директора Київського метрополітену Брагінського після сюжету Bihus.info

Кличко вимагає звільнення директора Київського метрополітену Брагінського після сюжету Bihus.info

Кличко вимагає звільнення директора Київського метрополітену Брагінського після сюжету Bihus.info - Фото 1

Журналісти знайшли в очільника метрополітену рідню, яка успішно заробляє на підрядах підприємства

Мер Києва Віталій Кличко заявив, що директор «Київського метрополітену» Віктор Брагінський буде відсторонений від виконання обовʼязків. Заява міського голови пролунала після виходу першої частини журналістського розслідування команди Bihus.info «Секрети очільника МЕТРО Києва: «колишня»-мільйонерка, Козин та інвест-мама Віктора Брагінського».

«Або не пручатиметься і сам напише заяву на звільнення. А далі фактами, оприлюдненими в розслідуванні журналістів Bihus info, мають займатися відповідні органи. Правоохоронні», – написав Кличко у своєму Telegram-каналі ввечері 14 березня.

Віктор Брагінський є депутатом Київради від партії «Удар» Віталія Кличка. Останній виправдовується тим, що «всім в душу не заглянеш».

У сюжеті Bihus.info йдеться про те, як за 10 років керівництва столичним метрополітеном Віктором Брагінським, у підприємства збільшується кількість проблем, «а розбудовою активно займаються рідні самого Брагінського», – зазначають Bihus.info.

Розслідувачі проаналізували декларації Брагінського, мільярдні контракти метрополітену та порахували нове майно рідних його очільника. Журналісти знайшли:

  • маму-пенсіонерку, яка купує дорогі квартири;
  • не зовсім колишню дружину-мільйонерку, яка будує дачу в Козині;
  • сестру, що купила у самого Брагінського землю з космічною націнкою;
  • пов‘язаних з Брагінським людей, які отримували підряди від самого метрополітену.

Сьогодні з’являються різні прогнози щодо термінів відновлення синьої гілки метро столиці – від кількох років аж до… ніколи. Що насправді буде робитися між «Либідською» та «Деміївською»? Чому відновлення синьої гілки доручили групі компаній «Автострада», яка не має жодного досвіду в будівництві метро? І до чого тут взагалі політика? Для цього щоб у статті «Коли метро поїде на Теремки. Чи реально відновити тунель за шість місяців?» відповісти на ці гострі запитання директор Інститут міста Олександр Сергієнко проаналізував інформацію і поговорив з першоджерелами. // Дзеркало тижня

Tweet
Источник материала
loader
loader