60% аудиторії вітчизняних медіа не цікавлять астрологічні прогнози, — дослідження «Детектор медіа»
60% аудиторії вітчизняних медіа не цікавлять астрологічні прогнози, — дослідження «Детектор медіа»

60% аудиторії вітчизняних медіа не цікавлять астрологічні прогнози, — дослідження «Детектор медіа»

Астрологія більше приваблює жінок, ніж чоловіків, а також — аудиторію з відносно невисоким рівнем добробуту, старші вікові групи та мешканців сіл.

Астрологічними прогнозами цікавляться лише 19% аудиторії українських медіа. 21% споживачів медіаконтенту зізнаються, що іноді дивляться такий контент. А 60% українців він не цікавий взагалі.

Такі результатидослідження ГО «Детектор медіа» з визначення Індексу медіаграмотності українців 2023, тобто рівня вміння громадянами критично сприймати інформацію, а також користуватися медіа та знати загальні принципи регуляції.

Частіше, як з’ясувалось в результаті дослідження, астрологічні прогнози приваблюють жінок (47%), ніж чоловіків (31%). А також — аудиторію з відносно невисоким рівнем добробуту.

Серед старших вікових груп громадян кількість тих, хто постійно цікавиться астрологічними прогнозами, складає 24% (іноді ними цікавиться 19%), а серед людей молодшого віку таких 12% (іноді — 18%).

60% аудиторії вітчизняних медіа не цікавлять астрологічні прогнози, — дослідження «Детектор медіа» - Фото 1

Нагадаємо також про те, що автори дослідження зафіксували зменшення за останній рік чисельності аудиторії, яка вважає, що медіа працюють в інтересах держави (з 31% у 2022 році до 25% у 2023-му) та суспільства в цілому (з 15% у 2022 році до 12% у 2023-му). Найбільш значна частка аудиторії (30%) вважає, що медіа працюють в інтересах своїх власників та інвесторів. А у тому, що медіа дбають про інтереси своїх глядачів, як і у попередньому році, переконані лише 7% (у 2021 році таких було ще менше — 4%). 

Про дослідження: «Індекс медіаграмотності українців» проводилося компанією New Image Marketing Group (польовий етап: 15.01.2024 — 29.01.2024). Мета дослідження — валідизувати концепцію індексу медіаграмотності та прорахувати його для різних категорій української аудиторії.

Методологія: кількісне дослідження; інтерв'ю обличчя-до-обличчя за допомогою планшета за стандартизованим опитувальником (CAPI).

Обсяг вибірки: 1200 респондентів.

Цільова аудиторія: доросле населення України (18+).

Тип вибірки: репрезентативна за віком, статтю, типорозміром населеного пункту та регіоном.

Дослідження не проводилось на тимчасово окупованих територіях Донецької, Луганської, Запорізької, Херсонської областей та в АР Крим.

Раніше повідомлялось про те, що згідно з результатами всеукраїнського опитування Київського міжнародного інституту соціології, 35% українців вірять в астрологію, 25% — в екстрасенсорні здібності, 15% — у тарологію. Принаймні в одне з цього переліку вірять 43% українців. 

Читайте також:

  • Авада Кедавра! Як Полякова, Псюк, Річард Горн і депутати тримають магічний фронт

  • Це фіаско, Влад Росс. Нездійснені прогнози «зірки» української астрології

  • Езотеричні «прогнози» — це не новини

  • Марс у фазі «закрий рота». Чому астрологам у новинах краще помовчати

Ілюстрація: astrolog.kz

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Долучитись
Теги по теме
исследование
Источник материала
loader
loader