У мережі відреагували мемами на інцидент між «Забороною» та Клопотенком
У мережі відреагували мемами на інцидент між «Забороною» та Клопотенком

У мережі відреагували мемами на інцидент між «Забороною» та Клопотенком

У соцмережах відреагували мемами на ситуацію з листуванням між шеф-кухарем Євгеном Клопотенком та нібито редактором видання «Заборона», де кулінара начебто помилково назвали «х*єсосом».

Найбільше таких мемів українці та українки публікували на платформі Х.

Зазначимо, що на цей інцидент відреагували не лише пересічні користувачі соцмережі, а й відомі українські бренди чи компанії. Так, наприклад, «Укрпошта» відповіла під твітом Клопотенка, що він не є тим, ким його обізвав нібито редактор «Заборони».

До флешмобу з відтворенням листування між Клопотенком та «Забороною» долучилася фірма Deffoint, що займається продажем військової амуніції.

Бренд DodoSocks, який займається продажем шкарпеток, також відреагував на історію з Клопотенком та запостив твіт з мемом, при цьому не вживаючи лайки.

Меми на цю тему публікували й інші користувачі платформи Х.

На скриншотах видно, що йому пропонує співпрацю нібито редактор «Заборони», який не називає свого імені. Той розповідає, що його видання запускає рубрику подкастів і хоче запросити Клопотенка як гостя на перший випуск.

У «Забороні» припустили, що ця ситуація є «спрямованою стратегією для розпалювання хейту» в бік медіа. Головна редакторка Євгенія Костіна стверджує, що комунікацію з Клопотенком вели від імені фейку, адже, за її словами, Telegram не дозволяє листуватися в особистих повідомленнях від імені каналу, а логотип видання міг поставити собі як фотографію користувача будь-хто.

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Теги по теме
Соцсети
Источник материала
Поделиться сюжетом