Інший користувач, який знайшов цю історію в Discord описав весь метод на своєму YouTube-каналі. За його словами, отримати доступ до дверей кабіни біля підніжжя Cool, Cool Mountain можна, використовуючи дуже специфічну послідовність рухів і засмучену матір-пінгвіна. Гравці, ймовірно, впізнають цю локацію як те саме місце, де багато хто скидав молодого пінгвіна зі скелі.
У чому проблема
У хатинці, розташованій збоку від гнізда пінгвінів, ви можете знайти двері, які не відчиняються з вулиці, але слугують виходом для першого етапу "Крутої гори", "Ковзання", за якому гравці отримують зірку після того, як завершують спуск і проходять крізь ці двері. Тобто їх можна відкрити лише зсередини.
При перегляді внутрішньоігрових файлів, недоступних у звичайній грі, виявляється, що прохід заблоковано невидимою стіною, яка банально заважає вам підійти до дверей достатньо близько, щоб ви могли почати з ними взаємодію і відчинити їх.
Чому заблоковані двері / Скриншот 24 Каналу
З іншого ж боку така стіна відсутня, тому гравці легко виходять у двері, завершуючи попередній рівень.
Що з цим робити
Цей метод базується на іншому, ранньому методі, який дозволяв обійти цю невидиму стіну. Хитрість полягала у використанні матері пінгвіна, яка гніздиться поряд, щоб змусити Маріо пройти. Гравець повинен спрямувати пінгвіна до будиночка. Модель синього птаха зупиняється поряд із дверима, після чого Маріо стрибає через неї і фактично перестрибує невидиму стіну.
Але за стіною немає підлоги, тож модель Маріо просто провалювалась у текстури, що робило всі попередні спроби марними.
Щоб обійти це, Alexpalix1 здійснив поворот перед падінням. Річ у тім, що поки виконується поворот, наш персонаж не падає, а зависає в повітрі. Гравець може левітувати протягом секунди під час запуску анімації розвороту Маріо, але цього достатньо, щоб відчинилися двері і впустили персонажа.
Ось, як працює вся ця схема: відео