Китайські соціальні мережі розпочали нову боротьбу з контентом користувачів
Китайські соціальні мережі розпочали нову боротьбу з контентом користувачів

Китайські соціальні мережі розпочали нову боротьбу з контентом користувачів

Із соцмереж цілеспрямовано видалялися пости, в яких демонструвалися розкішні автомобілі і дорога нерухомість

Китайські соціальні мережі розпочали нову боротьбу з контентом користувачів, націлену на пости, які демонструють особисте багатство і фінансові надмірності, повідомляє The Guardian.

У заяві компанія Weibo повідомила, що цього місяця провела спеціальну роботу з управління «небажаним ціннісно-орієнтованим контентом», включаючи контент, що «демонструє багатство і поклоніння грошам».

У заяві йдеться про те, що цілеспрямовано видалялися пости, в яких демонструвалися розкішні автомобілі і дорога нерухомість. Також були видалені пости, які сприймалися як вихваляння багатством і свободою, яка приходить з багатством.

Інші соціальні мережі, зокрема Tencent, Douyin і Xiaohongshu, також опублікували подібні заяви.

Заборона є частиною кампанії Китаю зі створення «цивілізованого, здорового і гармонійного соціально-екологічного середовища», йдеться в заяві Weibo.

Компанія закликала користувачів створювати або ділитися високоякісним, правдивим і позитивним ціннісно-орієнтованим контентом на платформі, щоб надалі створювати «хорошу атмосферу спільноти, висхідної мобільності і добра».

Douyin повідомив, що з 1 по 7 травня він видалив 4 701 повідомлення і 11 акаунтів.

Xiaohongshu заявила, що за останні два тижні видалила 4 273 «незаконних» пости і закрила 383 акаунти, а Weibo - понад 1 100 одиниць контенту, повідомляє китайське видання The Cover.

Більш жорсткий підхід, схоже, є частиною загальнонаціональної кампанії китайської влади з «очищення культурного середовища в Інтернеті», яка розпочалася у 2016 році.

Незважаючи на зусилля Комуністичної партії Китаю, спрямовані на досягнення «загального процвітання», розрив між багатими і бідними збільшується.

Дані, опубліковані Національним бюро статистики Китаю, показали, що у 2023 році розрив у доходах у Пекіні досяг найбільшого значення з моменту початку збору даних у 1985 році.

Нагадаємо, що раніше Китайська соцмережа Weibo просить місцевих блогерів «утриматися від контенту з песимізмом щодо економіки Китаю».

Фото: Getty Images

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Долучитись
Теги по теме
Китай Соцсети
Источник материала
loader
loader