Феномен однакових авто у GTA – розробник пояснив чому виникає відомий баг
Феномен однакових авто у GTA – розробник пояснив чому виникає відомий баг

Феномен однакових авто у GTA – розробник пояснив чому виникає відомий баг

Розробка відеоігор – це завжди про пошук цікавих рішень та оптимізацію процесів, особливо це було актуально на "світанку" індустрії, коли на можливості розробників суттєво впливали характеристики геймерського заліза.

Колишній технічний директор Rockstar Об Вермель потішив своїх підписників у соцмережі X (колишній твітер) черговою порцією цікавої інформації про розробку ігор з культової серії Grand Theft Auto.

Цього разу ветеран індустрії розповів чому в старих проєктах франшизи часто виникала ситуація, знайома більшості досвідчених геймерів, коли віртуальні вулиці заполоняли однакові авто.

Проблема з авто у San Andreas

Приклад подібного випадку у GTA San Andreas / Фото з X / Rockstar

Через обмеження оперативної пам'яті у PS 2, розробники вигадали схему за якої у своєрідній "комірчині швидкого доступу" одночасно могли знаходитися 8 моделей автомобілів.

Спеціальний код час від часу обирає яке ж з цих авто заспавнити, залежно від особливостей розташування гравця. Наприклад спортивні автомобілі з'являються в діловому районі, а старі потерті авто в гетто.

Помилки ж починають виникати за деяких умов. Зокрема, коли гравець перебуває в розшуку, до цих 8 моделей додаються поліцейські машини, джипи FBI, фургон спецназу та навіть патрульний вертоліт.

Також в пам'яті гри залишається попереднє авто гравця, аби не було випадків, коли геймер вирішив повернутися до автівки, а та вже розчинилася в повітрі. До того ж необхідно тримати у пам'яті транспорт інших екстрених служб: медичні та пожежні авто.

Усе це зумовлює появу ситуацій у яких доступними для заповнення вулиць залишається всього лише 1 чи 2 моделі машин, звідси й виникали ситуації як на скриншоті.

Окрім того, подібний "баг" міг виникати, якщо геймер надто швидко переміщувався між регіонами, тоді моделі авто просто не встигали завантажитися, адже це займало певний час і також зумовлювало появу "клонів" автівки гравця.

Як підтвердив Вермель, ця система була задіяна не лише в GTA 3, Vice City та San Andreas, але й з деякими покращеннями використовувалася у GTA IV.

Источник материала
loader
loader