Новий витік даних Google виявив численні інциденти, пов’язані з порушенням конфіденційності. Про це повідомляє 404 Media, посилаючись на внутрішню документацію компанії.
Видання отримало копію бази даних, яка містить відомості про проблеми з конфіденційністю та безпекою, про які співробітники Google повідомляли всередині компанії протягом шести років з 2013 по 2018 рік.
Зокрема, як свідчать документи, Google випадково зібрав голосові дані дітей, злив дані про поїздки та домашні адреси користувачів автомобільного парку, а також давав рекомендації на YouTube на основі видаленої історії переглядів користувачів тощо.
В одному з випадків 2016 року співробітник Google повідомив, що системи Google Street View розшифровують і зберігають номери автомобілів з фотографій. Інший інцидент був пов’язаний з оприлюдненням понад мільйона електронних адрес користувачів компанії Socratic.org, яку придбав Google.
За інформацією медіа, повідомляючи про інцидент, співробітники Google присвоювали йому рейтинг пріоритетності, де P0 – найвищий, а P1 – на щабель нижче.
404 Media звернулась до Google із запитом про близько 30 із виявлених інцидентів і компанія повідомила, що кожен із них був вирішений на той момент.
«Працівники Google можуть швидко позначати потенційні проблеми з продуктами для розгляду відповідними командами. Коли працівник подає прапорець, він пропонує рівень пріоритету для рецензента», — пояснили в компанії.
Як пише 404, кожен з цих випадків зокрема може вплинути лише на відносно невелику кількість людей і може швидко виправитись. Проте в цілому внутрішня база даних показує, як одна з найпотужніших і найважливіших компаній у світі управляє, часто невдало, приголомшливою кількістю особистих конфіденційних даних про життя людей.
Нагадаємо, раніше компанія Google підтвердила витік документів щодо формування рейтингу в її пошуковику.
Ілюстрація: Google
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.