Люди почали втрачати інтерес до новин
Люди почали втрачати інтерес до новин

Люди почали втрачати інтерес до новин

Люди в усьому світі дедалі більше відмовляються від перегляду новин, скаржачись на нудьгу та депресію. Це може бути пов'язано з пандемією ковіду, війнами в Україні та на Близькому Сході.

Про це йдеться в дослідженні Digital News Report 2024, проведеного Reuters Institute for the Study of Journalism, передає Укрінформ. 

Згідно з результатами опитування, проведеного в січні-лютому в 47 країнах серед 95 000 людей, четверо з десяти респондентів (39%) свідомо уникають перегляду новин. Це на 10% більше, ніж у 2017 році. 

На думку авторів дослідження, небажання людей цікавитись новинами може бути пов'язане з війнами в Україні та на Близькому Сході.

У звіті зазначається, що зараз прагнення людей уникати новин перебуває на рекордно високому рівні. Вибори в низці країн, зокрема США, підвищили інтерес до новин у цих країнах, проте загальна тенденція до спаду зберігає стійкість. Частка тих, хто уважно стежить за новинами, з 2017 року скоротилася в цілому по світу з 63 до 47%. 

За останнє десятиліття аудиторія традиційних джерел новин, таких як телебачення і друковані видання, різко скоротилася. Молодь воліє дізнаватися новини в інтернеті або через соцмережі. У Польщі, до прикладу, майже три чверті опитаних (72%) заявили, що отримують новини онлайн, 54% - з телебачення і лише 10% - з друкованих ЗМІ, йдеться у дослідженні.

Найважливішою соціальною мережею для отримання новин залишається Facebook, хоча її популярність останнім часом знижується. За нею іде YouTube і WhatsApp, а TikTok переживає підйом - за своєю популярністю ця платформа вперше обігнала X (колишній Twitter). Серед 18-24-річних по всьому світу показник TikTok дуже високий - 23%.

Відео стають дедалі важливішим джерелом отримання новин в інтернеті, особливо серед молоді, зазначають автори дослідження. При цьому найбільшою привабливістю користуються короткі відеоролики - саме таким віддає перевагу TikTok.

Як повідомляв Укрінформ, згідно з даними дослідницької компанії Gradus Research, українці переважно проводять в інтернеті понад 4 години на день, а активні користувачі — понад 8 годин.

При цьому новини під час війни отримують переважно із соціальних мереж, зокрема з Телеграму, повідомила заступниця директора Internews в Україні Оксана Майдан.

Теги по теме
СМИ исследование Соцсети Интернет
Источник материала
Поделиться сюжетом