«ТікТок» запустив у Великій Британії центр медіаграмотності для виявлення дезінформації на виборах
У Великій Британії «ТікТок» запускає центр медіаграмотності, щоб допомогти користувачам соцмережі виявляти фейкові новини та дезінформацію під час проведення позачергових виборів до парламенту. Про це повідомило видання The Independent.
У компанії заявили, що робота центру буде скерована на розвиток критичного мислення та новинної грамотності користувачів соцмережі шлхом позначення фейкових новин та надання порад щодо збалансованого медіаспоживання.
«Оскільки дезінформація зустрічається в будь-якому куточку Інтернету, у хаб медіаграмотності представлені підказки, як критично оцінювати достовірність інформації в мережі», — повідомлено у блозі тіктоку — «..Ми закликаємо наших користувачів зупинитися, подумати та перевірити ресурси, коли вони бачать будь-яку інформацію».
Хаб медіаграмотності у тіктоці для користувачів у Великій Британії розгорнули слідом за створенням спеціального Центру загальних виборів, який спрямовує користувачів до офіційної інформації від виборчої комісії.
- Читайте також: На сайті уряду зареєстрували петицію про заборону тіктоку в Україні
Підказки хабу медіаграмотності з’являються, коли користувачі переглядають або шукають контент, пов’язани із виборами.
![]()
«Оскільки Сполучене Королівство готується до голосування на загальних виборах, ми прагнемо забезпечити, щоб наша спільнота TikTok мала навички оцінювати, чи інформація, яку вона читає, бачить або чує у цей напружений час, є надійною та точною», — заявили у тіктоці.
Фото: соцмережа «ТікТок» / Getty Images
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.

