8 июля, понедельник
С картинками
Текстовый вид
ru
Украинский
Русский
Sense Bank та театр імені Франка підписали угоду про співпрацю
Sense Bank та театр імені Франка підписали угоду про співпрацю

Sense Bank та театр імені Франка підписали угоду про співпрацю

Український Sense Bank та Національний драматичний театр імені Івана Франка 4 липня 2024 року уклали меморандум про співпрацю.

Про це Укрінформу повідомили в пресслужбі банку.

Підписантами виступили голова правління Sense Bank Олексій Ступак та генеральний директор — художній керівник театру Євген Нищук. Меморандум спрямований на розробку та реалізацію спільних культурних і просвітницьких проєктів.

«Розвиток української культури, популяризація мистецтва та театру як суспільного явища надзвичайно важливі для України, особливо в ці непрості часи. Бо підтримка культури сьогодні — це вклад у майбутнє», - зазначив  Олексій Ступак під час підписання меморандуму, підкреслюючи, що це також значуща подія для банку.

За його словами, меморандум охоплює широке коло завдань, зокрема питання безбарʼєрності театрального простору.

Своєю чергою генеральний директор та художній керівник театру імені Івана Франка Євген Нищук, коментуючи спільну ініціативу з Сенс Банком, підкреслив важливість підтримки культури під час війни: «У важкі часи творяться сенси, що утверджують нас у нашій стійкості та усвідомленні, заради чого ми продовжуємо нашу жертовну боротьбу. Сенси, які визначають наш шлях. І ті, хто зараз інвестує у силу творення, є визначальними в цей героїчний час та дають надію на спільну перемогу»

Нагадаємо, раніше Сенс Банк оголосив про співпрацю з Сухопутними військами ЗСУ. Згідно з документом, Sense Bank надаватиме допомогу у вирішенні технологічних потреб Сухопутних військ, що зміцнить готовність та обороноздатність армії.

​Фото: Sense Bank

Новини партнерів

Матеріал розміщено згідно з пунктом 3 статті 9 Закону України №270/96-ВР від 03.07.1996 і Закону України №2849-IX від 31.03.2023 та на підставі договору.

п.3 ст.9 Закону України №270/96-ВР від 03.07.1996: Інформаційний,

 авторський чи редакційний матеріал, в якому привертається увага до конкретної особи чи товару, який формує або підтримує обізнаність та інтерес глядачів (слухачів, читачів, користувачів) щодо цих особи чи товару та який розповсюджується за грошову чи іншу винагороду, повинен ідентифікуватися як реклама з дотриманням вимог цього Закону з використанням слова «реклама».

Теги по теме
Банк
Источник материала
Поделиться сюжетом