IKEA представила в Австралії магазин в телефонній будці. Таким чином хочуть заохотити покупців до покупок в інтернеті, повідомляється на сайті компанії. Розповідаємо, чому це цікаво.
Що сталося
11-й магазин IKEA в Австралії відрізняється від всіх інших: це телефонна будка, площею всього 3 м². Яскраво-жовта будка почергово з’являтиметься у кількох містах Австралії: Саншайн-Кост, Ньюкасл і Джилонг, щоб показати клієнтам у регіональних центрах, як здійснювати покупки з IKEA через їхній віддалений канал покупок, доступний по телефону та в інтернеті.
Всередині кожної будки встановлено планшет, за допомогою якого можна зв’язатися з центром обслуговування клієнтів IKEA. Це дозволить здійснювати дистанційні покупки, робити передзамовлення на товари або домовлятися про віртуальну зустріч з консультантом мережі.
«Ми знаємо, що клієнти хочуть отримати унікальний досвід відвідування фізичного магазину IKEA, але тим, хто живе в регіональному місті або населеному пункті по всій Австралії часто незручно відвідувати нас особисто.
Багато з наших клієнтів не знають про віддалений шопінг, тому телефонна будка — відмінний спосіб підвищити обізнаність», — каже менеджер з продажу IKEA в Австралії Гарі Кокс.
IKEA прагне перевести 10% від обсягу продажів онлайн. Доставка покупок до дому коштує від $29.