Компанія Meta до 1 вересня має надати ЄС пропозиції для вирішення проблеми політики «плати за конфіденційність»
Компанія Meta до 1 вересня має надати ЄС пропозиції для вирішення проблеми політики «плати за конфіденційність»

Компанія Meta до 1 вересня має надати ЄС пропозиції для вирішення проблеми політики «плати за конфіденційність»

У 2023 році компанія зобов’язала споживачів або платити за користування продуктами платформи Facebook та Instagram, або погодитися з тим, що Meta буде використовувати їхні дані для персоналізованої реклами.

Єврокомісія вважає, що запропонована платформою Meta бізнес-модель «плати за конфіденційність» суперечить європейському законодавству у сфері захисту прав споживачів. Про це йдеться на сайті Комісії.

«Сьогодні (22 липня, — ред.) Мережа із співробітництва у захисті споживачів (CPC) надіслала листа через занепокоєння, що запропонована Meta модель "плати або погоджуйся" (pay or consent) може порушувати закон ЄС із захисту споживачів. Єврокомісія координує дії, започатковані Генеральним директоратом Франції з конкуренції, споживчих справ та запобігання шахрайству», — йдеться у повідомленні.

У 2023 році компанія зобов’язала споживачів або платити за користування продуктами платформи Facebook та Instagram, або погодитися з тим, що Meta буде використовувати їхні дані для персоналізованої реклами. Утім, на думку Єврокомісії, споживачів належним чином не поінформували про наслідки їхнього рішення щодо дозволу на опрацювання особистих даних та вплив на їхні права. 

Компанії Meta поставили вимогу до 1 вересня 2024 року запропонувати мережі CPC та Європейській комісії варіанти вирішення ситуації. В іншому разі європейська сторона може вдатися до заходів примусу, зокрема й застосування санкцій.

Нагадаємо, у липні в Євросоюзі компанії Meta висунули офіційне звинувачення в порушенні закону «Про цифрові ринки» через стягування плати з користувачів її соцмереж за невикористання їхніх персональних даних для рекламних цілей.

Meta стала другою компанією, якій висунуто звинувачення після того, як закон «Про цифрові ринки» набув повної чинності в березні 2024 року. Перед цим Єврокомісія заявила, що політика Apple в її App Store не допускає достатньої конкуренції.

Фото: Getty Images

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Долучитись
Теги по теме
Еврокомиссия
Источник материала
loader
loader