кремль дуже активно намагається вплинути на громадську думку несвідомих американців, поширюючи дезінформацію про вибори.
Про це повідомили представники Офісу директора національної розвідки США, пише агенція AP.
Останні кілька тижнів в політиці США змусили росію, Іран і Китай переглянути деталі своїх пропагандистських планів.
Разом з тим, розвідки заявляють, що незмінним залишається бажання цих країн заповнити інтернет неправдивими заявами про американську демократію, щоб підірвати довіру до виборів.
"Американська громадськість повинна знати, що контент, який вони читають в інтернеті, особливо в соціальних мережах, може бути іноземною пропагандою, навіть якщо здається, що він походить від співвітчизників або походить зі США", - сказав представник Офісу директора національної розвідки.
Найбільшу загрозу у питанні дезінформацію під час виборів США бачать від кремля, але розвідка наголошує, що є ознаки того, що Іран розширює свої зусилля, а Китай діє обережно.
кремль усе частіше наймаює маркетингові та комунікаційні компанії в рф, аби передати частину роботи зі створення цифрової пропаганди на аутсорсинг, замітаючи при цьому сліди.
Так, дві такі російські фірми стали об'єктом нових санкцій США, оголошених у березні: вони створили фейкові веб-сайти і профілі в соціальних мережах для поширення кремлівської дезінформації.
Дезінформація може бути зосереджена на кандидатах або голосуванні, або на питаннях, які вже є предметом дебатів у США, таких як імміграція, злочинність або війна в секторі Гази, пише видання.
Головне мета полягає в тому, щоб змусити американців поширювати російську дезінформацію, не ставлячи під сумнів її походження.