Згідно з новим дослідженням Інституту дослідження мережевого зараження при Університеті Ратгерса, користувачі TikTok у США, які шукають терміни, такі як «Тяньаньмень», «Тибет» та «Уйгур», бачать менше антикитайського контенту порівняно з результатами таких же пошуків в Instagram та YouTube.
Про це пише Bloomberg.
Аналітики створили 24 нових облікових записів на TikTok, Instagram та YouTube, щоб відтворити досвід американських підлітків. Під час пошуку ключових слів, пов'язаних з порушеннями прав людини в Китаї, алгоритм TikTok показував більший відсоток позитивного, нейтрального або нерелевантного контенту, ніж конкуренти.
Керівник дослідження Джоел Фінкельштейн зазначив, що TikTok найбільш ефективно витісняє інформацію про порушення прав людини в Китаї. Опитування, проведене паралельно з дослідженням, виявило, що користувачі TikTok, які проводять у додатку понад три години на день, мають позитивніше ставлення до ситуації з правами людини в Китаї, ніж ті, хто не користується ним.
TikTok відкинув результати дослідження, заявивши, що експеримент не відображає реальний досвід користувачів і був спеціально розроблений для досягнення упереджених висновків.
Дослідження також виявило, що TikTok містить найбільшу частку прокитайського контенту серед усіх трьох платформ при пошуку таких термінів, як «Тибет» і «Тяньаньмень». Наприклад, понад 25% результатів пошуку для «Тяньаньмень» на TikTok виявилися прокитайськими, тоді як на Instagram таких результатів було близько 16%, а на YouTube – лише 8%.
Як пише видання, TikTok вже перебуває під інтенсивним контролем з боку американських законодавців через побоювання щодо його зв'язків з урядом Китаю. Нове дослідження лише посилило ці побоювання, підкреслюючи можливу загрозу національній безпеці, яку може нести платформа.
Фото: Getty Images.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.