Низька продуктивність Xbox Series S викликає затримки в іграх для Xbox
Низька продуктивність Xbox Series S викликає затримки в іграх для Xbox

Низька продуктивність Xbox Series S викликає затримки в іграх для Xbox

На ринку нині існують три основні платформи для запуску сучасних ААА-ігор з високою якістю: PC, PlayStation 5 і Xbox Series S/X.

Розробники часто випускають ігри для перших двох платформ одночасно або з невеликою затримкою, але коли справа доходить до Xbox, питання про створення окремої версії для цієї консолі виникає все частіше.

Причина в глобальній помилці Microsoft, яка вирішила випустити дві версії Xbox: стандартну потужну та бюджетну Xbox Series S. Спочатку Xbox Series S могла впоратися з ААА-проектами, але з появою Unreal Engine 5 та його технічних удосконалень ця бюджетна консоль не може забезпечити прийнятний рівень FPS.

Через це фанатам Xbox довелося чекати три місяці на Baldur’s Gate 3 після релізу на PS5, поки Larian Studios проводила “оптимізацію” для Series S.

Зараз ситуація повторюється з Black Myth: Wukong, яка розійшлася тиражем 10 млн копій в перші дні. Game Science намагається узгодити гру з можливостями Xbox Series S разом з Microsoft. Однак, через вимогу Microsoft не розділяти версії для Series S і Series X, власники останньої не отримують гру вчасно через обмеження Series S.

Багато розробників стають скептично налаштованими щодо необхідності випуску ігор для Xbox через слабкі продажі та витрати на адаптацію. В результаті, деякі можуть просто відмовитися від розробки для цієї платформи.

Источник материала
loader
loader