GameNGen, розроблений командою колишніх і нинішніх співробітників Google Research і Google DeepMind, – це передовий ігровий рушій, здатний створювати складні інтерактивні сцени з високоякісними візуальними ефектами.
Примітно, що GameNGen може імітувати ігровий процес Doom зі швидкістю 20 кадрів в секунду, зберігаючи при цьому пікове співвідношення сигнал/шум 29,4, що можна порівняти з якістю стиснення JPEG з втратами.
Як працює GameNGen
Процес створення GameNGen включав двоетапне навчання. Спочатку ШІ-агент проходив сесії гри Doom, кожна з яких ретельно записувалася. На другому етапі модель дифузії навчалася генерувати наступний кадр на основі послідовності попередніх кадрів і вхідних команд гравця.
По суті, GameNGen не створює гру з нуля; натомість він відтворює те, чого навчився із записаних сесій. Потім нейронна модель генерує послідовність кадрів, яка еволюціонує відповідно до взаємодій гравця.
Doom створений GameNGen: дивіться відео
Обмеження та потенціал
Попри свої революційні можливості, GameNGen все ще перебуває на ранніх стадіях розвитку і має ряд обмежень. Одним із суттєвих недоліків є дуже короткий проміжок пам'яті, який триває трохи більш як три секунди.
Крім того, існують помітні відмінності в поведінці між ШІ-агентом під час тренування та діями реального гравця. Ці проблеми свідчать про те, що хоча GameNGen є багатообіцяючою розробкою, вона далека від досконалості.
Це вже майбутнє розробки ігор?
Творці GameNGen оптимістично налаштовані щодо майбутнього застосування цієї технології. Вони передбачають, що з подальшим розвитком рушії на основі нейронних моделей, такі як GameNGen, зможуть значно знизити вартість і складність виробництва відеоігор.
Роблячи процес більш доступним, ці розробки можуть здійснити революцію в ігровій індустрії, відкриваючи нові можливості як для розробників, так і для гравців.